English Professional Skills, B2 (3 cr)
Code: 1001004-3263
General information
- Enrollment
-
02.12.2023 - 07.02.2024
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
07.02.2024 - 20.03.2024
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 3 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 3 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Health and Well-being
- Teaching languages
- English
- Seats
- 36 - 45
- Degree programmes
- Degree Programme in Social Services
realization.id
31952
realization.code
1001004-3263
realization.startDate
07.02.2424
realization.endDate
20.03.2424
realization.enrollmentStart
02.12.2323
realization.enrollmentEnd
07.02.2424
realization.currentStatus
PUBLISHED
Teaching language
en
realization.name
English Professional Skills, B2
Content
- writing professional, field-specific texts
- presenting and discussing field-specific topics in a professional manner
- reading field-specific texts and utilizing the information in professional contexts
- learning and using key terminology of their field
- becoming professional, autonomous language users in working life
Further information
Ensisijaisesti itslearning viestikanava kurssikohtaiseen viestintään, lisäksi sähköposti ja tarvittaessa sovitut ohjausajat.
Further information
Ensisijaisesti itslearning viestikanava kurssikohtaiseen viestintään, lisäksi sähköposti ja tarvittaessa sovitut ohjausajat.
Objective
The aim of the course is to activate and develop the students’ field-relevant English language and communication skills. The students will gain professional skills in various spoken and written communicative situations encountered in working life and society. In addition, they will learn to utilize tools and techniques to further develop their skills in authentic, field-specific contexts. More specifically, students will focus on developing their language and communication skills in.
Upon completing the course, the students should have acquired skills to communicate at level B2 according to European Framework of Reference for Languages, which states that at B2-level students should be able to produce clear, coherent and well-structured texts, present detailed descriptions related to one’s field of interest, express and exchange opinions using fluent language, follow complex arguments, and read longer articles and reports.
Evaluation methods and criteria
Koko kurssi arvioidaan asteikolla 0-5: perustuen tehtäväperusteiseen pisteytykseen, kts. itslearningista tarkemmat kriteerit.
Palaute ja arviointi: Opettaja, vertaispalaute, itsearviointi
Evaluation scale
H-5
Student workload
- opetustunnit, itseopiskelu ja kotitehtävät yht. 21h
- yksilö ja paritehtävät itsissä 60 h
Teaching methods
verkkotunnit, verkkotehtävät, itsenäinen työskentely, pari-/ryhmätyöskentely, itsearviointi
Materials
Opettajan oma materiaali, verkkomateriaali, kaikki oppimateriaali on saatavilla itslearningissa. Ei materiaalikustannuksia opiskelijalle.
realization.grade0Description
Opiskelija ei suoriudu kurssista tai jättää kurssisuorituksen kesken.
realization.grade1Description
Aiheen käsittely englanniksi moninaisissa ammatillisissa tilanteissa on melko suppeaa ja yksipuolista. Teksti vastaa puutteellisesti tehtävänantoon eikä etene aivan loogisesti. Teksti sisältää joitakin vaikeasti ymmärrettäviä kohtia. Kieli on tyydyttävää. Se sisältää joitakin rakenteita ja perussanastoa ja niiden käytössä ilmenee joitakin virheitä. Opiskelija osaa puhua keskeisistä oman alan aiheista kohtalaisesti. Puhetta ei ole aina helppo seurata. Sidosteisuudessa ja vuorovaikutuksessa voi olla huomattavia puutteita. Kieli on melko yksinkertaista ja epäröivää. Opiskelija pystyy kuitenkin välittämään viestin, vaikka virheet rakenteissa ja ääntämisessä haittaavat joskus ymmärrettävyyttä. Kurssitehtävät on suoritettu.
realization.grade3Description
Kieli on rakenteellisesti selkeää ja loogista. Suullinen ja kirjallinen tuotos on sujuvaa ja selkeää. Rakenteet ja ammattisanasto ovat hyvin hallussa. Joitakin virheitä voi esiintyä. Opiskelija ymmärtää oman alansa englanninkielistä materiaalia. Puhe on loogista ja johdonmukaista. Vuorovaikutus ja reagointi on pääosin sujuvaa ja selkeää. Aiheen käsittely vastaa tehtävänantoa ja on sopivaa eri ammatillisiin tilanteisiin. Teksti etenee kohtalaisen loogisesti. Tyylivirheitä voi esiintyä. Vaativimmissa rakenteissa ja ilmauksissa voi ilmetä virheitä. Opiskelija osaa puhua moninaisista oman alan aiheista hyvin. Puhetta on helppo seurata. Kieli on sujuvaa vaikka joitakin katkoja ja ääntämisvirheitä saattaa esiintyä. Kurssisuorituksessa ei ole puutteita ja tehtävät on hyvin tehty.
realization.grade5Description
Aiheen käsittely englanniksi on monipuolista ja taitavaa vastaten täysin tehtävänantoa moninaisissa ammatillisissa tilanteissa. Teksti on rakenteellisesti hyvin selkeää ja loogista. Siirtymät ovat sidosteisen sujuvia. Opiskelija osaa välittää viestin luontevasti asiaankuuluvalla tyylillä. Kieli on erittäin sujuvaa ja monipuolista. Rakenteet ovat vaihtelevia ja ammattisanasto on laaja. Satunnaisia virheitä voi esiintyä vaativimmissa rakenteissa ja ilmaisuissa. Opiskelija osaa puhua moninaisista oman alan aiheista erinomaisesti. Puhe on tavoitteellista, erittäin johdonmukaisista, osuvaa ja loogista. Siirtymät asiasta toiseen ovat erittäin sujuvia. Vuorovaikutus on erittäin taitavaa, nonverbaalinen viestintä tukee tehokkaasti puhetta. Kieli (puhe, ääntäminen ja intonaatio) on sujuvaa, selkeää, täsmällistä ja normaalitempoista. Kurssisuoritus osoittaa aktiivisuutta ja tehtävät on suoritettu erinomaisesti.
International connections
Työelämälähtöisyys, digioppiminen, tiimioppiminen, reflektointi
Content scheduling
Opetusajat:
ke 7.2. klo 16-18
ke 6.3. klo 16-18
ke 20.3. klo 16-18
Tunnit Zoomissa:
https://turkuamk.zoom.us/j/68391524051?pwd=bVlKVmVXQlFTZHJKNXJzcEtaWkFYZz09
Course content:
• Personal learning goals and needs, language level, studies and professional profile
• English needed in client situations
• Professional vocabulary
• Field-related topics; texts and discussion
• Reading and summarizing field-related articles
• Communication and interaction at work
• Self-reflection, thesis abstract guidance
realization.isTypeOther
boolean
realization.composite
boolean
realization.minSeats
36
realization.maxSeats
45
Number of ECTS credits allocated
3
Virtual portion
3
realization.minCredits
3
realization.maxCredits
3
courseUnit.toTranslate
boolean
courseUnit.languageValidated
boolean
courseUnit.toContentValidation
boolean
courseUnit.contentValidated
boolean
courseUnit.learningUnitId
927
courseUnit.type
COURSE_UNIT
courseUnit.state
ACTIVE
courseUnit.levelId
927
courseUnit.learningUnitGroupCode
927
courseUnit.educationPay
boolean
courseUnit.minOptionalityCredits
3
courseUnit.maxOptionalityCredits
3
courseUnit.modifiedBy
22288
courseUnit.organization
peppi
courseUnit.thesisBelongs
boolean