•   Swedish for Working Life, Written Communication (replacing compulsory Swedish) 100115-3266 27.02.2023-24.04.2023  2 credits  (PMUSIS21, ...) +-
    Competence objectives of study unit
    The student can communicate in writing in different work-life situations.
    Content of study unit
    The student

    - can describe the content and structure of his/her studies, training and work experience

    - can describe his/her working environment and operations of a company, products and processes

    - can communicate in various business life situations appropriately

    - is able to use appropriate vocabulary and phrases when presenting tasks of his/her own field

    Teacher(s) in charge

    Ann-Katrin Tyni-Nummelin

    Learning material

    Verkkomateriaali. Opiskelijan ja opettajan oma materiaali. (not translated)

    Learning methods

    TOTEUTUS LÄHIOPETUKSESSA JA VERKOSSA ITSENÄISENÄ TYÖSKENTELYNÄ.

    Kirjallisia ja suullisia etätehtäviä itslearning-alustalla. Osa tehtävistä interaktiivisia ryhmätehtäviä. (not translated)

    Objects, timing and methods of assessment

    Kirjallinen (skriftlig) ja suullinen (muntlig) osa ovat samaa kurssia, arviointi erikseen.
    Arviointi perustuu opiskelijan omaan aktiivisuuteen ja omakohtaisen materiaalin omaksumiseen riittävällä tasolla B1.
    Kurssin hyväksytty suorittaminen edellyttää aktiivista läsnäoloa lähiopetuksessa (väh 80% tunneista) ja etätehtävien tekemistä hyväksytysti. Kirjallinen ja suullinen tentti suoritettava myös hyväksytysti. (not translated)

    Teaching language

    Finnish

    Timing

    27.02.2023 - 24.04.2023

    Enrollment date range

    02.12.2022 - 05.03.2023

    Group(s)
    • PMUSIS21
    • PTANSS22
    Seats

    0 - 25

    Responsible unit

    Arts Academy

    Teachers and responsibilities

    FM Ann-Katrin Tyni-Nummelin (not translated)

    Degree Programme(s)

    Degree Programme in Performing Arts, Degree Programme in Music

    Campus

    Linnankatu Arts Campus

    Share of online studies

    1 credits

    Assessment scale

    H-5

    Exam dates and retake possibilities

    Kurssin päätteeksi kirjallinen ja suullinen tentti (not translated)

    Student's schedule and workload

    Kirjallisia ja suullisia etätehtäviä Itslearning-työtilassa. Osa tehtävistä interaktiivisia ryhmätehtäviä. Opiskelija etsii ja tuottaa suurimman osan materiaalista itse oman alan ja mielenkiinnon kohteiden mukaan ja työstää sitä oman taitotasonsa pohjalta.
    Yht. 3 op = n. 80 t opiskelijan työtä (not translated)

    Content scheduling

    Opiskelija osaa kommunikoida kirjallisesti ja suullisesti tavallisissa oman alansa viestintätilanteissa, oman taitotasonsa mukaan.
    Opiskelija osaa opintojakson käytyään
    •kertoa itsestään, koulutuksestaan, työkokemuksistaan ja –tehtävistään
    •kertoa työympäristöstään ja oman alansa toiminnoista osana ympäröivää yhteiskuntaa
    •viestiä asiakaslähtöisesti
    •käyttää oman alan keskeistä terminologiaa
    Opetuksessa painotetaan käytännönläheistä kielitaitoa, lähiopetuksessa erityisesti puhumisen harjoittelua.

    TOTEUTUS LÄHIOPETUKSESSA JA VERKOSSA RYHMÄTYÖSKENTELYNÄ, LISÄKSI KIRJALLINEN JA SUULLINEN TENTTI.

    - KIRJALLINEN JA SUULLINEN OSA OVAT SAMAA KURSSIA, ILMOITTAUTUMINEN MOLEMPIIN
    -------------------------------------------------------------------------------
    Kontaktiopetus maanantaisin 27.2. - 24.4. (ei 27.3. + 10.4.) klo 13.30 - 16

    Seuraa lukujärjestystä ja tiedotteita.

    Kontaktiopetuksessa läsnäolovelvollisuus 80 % tunneista
    -------------------------------------------------------------------------------
    MUSIIKINOPISKELIJAT:

    - tämä kurssi on ensisijaisena vaihtoehtona PMUSIS21 ryhmälle verkkokurssin sijaan, erityisesti lähiopetusta kielessä kaipaaville

    - musiikin opiskelijat voivat myös suorittaa itsenäisen verkkokurssin, jonka voi tehdä oman aikataulun mukaan ja tentit (kirjallinen + suullinen) sovitaan opettajan kanssa!
    -------------------------------------------------------------------------------------------------- (not translated)