•   Higher Education Studies and Working Life Skills 3 1002356-3220 05.09.2022-06.06.2023  1 credits  (PTANSS21) +-
    Competence objectives of study unit
    The student learns to evaluate and develop his/her study skills and professional competence.
    Course targets
    Higher education study skills
    - The student can plan his/her studies and recognise development needs in his/her study skills and time management

    - The student can study in different learning environments

    - The student can evaluate his/her actions in higher education studies and in developing as an expert

    - The student gives feedback through the student barometre questionnaire

    ISP
    - Based on the curriculum, the student can update his/her individual study plan
    Content of study unit
    Higher education study skills

    - Inner entrepreneurship and goal-orientation



    - teamwork skills



    - keeping to a schedule



    - giving and receiving feedback



    - Innovation pedagogy



    - classroom studies



    - online learning environments



    - working life oriented learning environments



    - broaching a subject and getting help from different guidance actors



    - developing into an expert



    ISP

    - competence paths



    - practical training (the important of the practical training place in career planning, applying for a training place, evaluation of the realization)



    - working life skills



    - strengthening the professional identity



    - the significance of career planning



    - development discussion



    - internationality as a part of the studies

    Teacher(s) in charge

    Heidi Alppirinne

    Learning methods

    Lähioppiminen, keskustelut, oppimispäiväkirja, vierailut, vertaispalautteet, hops-keskustelut ja hopsin päivittäminen. (not translated)

    Objects, timing and methods of assessment

    Aktiivinen osallistuminen kontaktiopetukseen, motivoituneisuus ja tavoitteellisuus opiskelussa, annettujen tehtävien tekeminen vastuullisella asenteella määräajassa ja vaaditussa laajuudessa, aktiivinen osallistuminen ryhmäkeskusteluihin. Osallistuminen hops-keskusteluihin. Osallistuminen 3.vsk:n nykytanssin opetusharjoittelun palautekeskusteluun ja ryhmäkoreografioiden purkukeskusteluun sekä 4.vsk:n Sadonkorjuupäiville. (not translated)

    Teaching language

    Finnish

    Timing

    05.09.2022 - 06.06.2023

    Enrollment date range

    22.08.2022 - 31.12.2022

    Group(s)
    • PTANSS21
    Seats

    5 - 6

    Responsible unit

    Arts Academy

    Teachers and responsibilities

    Heidi Alppirinne (not translated)

    Degree Programme(s)

    Degree Programme in Performing Arts

    Campus

    Linnankatu Arts Campus

    Assessment scale

    Hyväksytty/Hylätty

    Pedagogic approaches

    Lähiopetus, itsenäinen työskentely, oppimistehtävät, keskustelut, vierailut, seminaari, digioppiminen. (not translated)

    Student's schedule and workload

    27h opiskelijan työtä.
    2.vsk:n portfolio. Muut oppimistehtävät annetaan jakson aikana. (not translated)

    Content scheduling

    Ammatillisen kasvun tukeminen, osallistuminen AMK:n lukuvuoden avajaisiin sekä sektorin (Taideakatemian) lukukauden avajaisiin ja yhteisiin tilaisuuksiin osallistuminen, opiskelijabarometriin vastaaminen, hops-keskustelut, osallistuminen 3.vsk:n nykytanssin opetusharjoittelun palautekeskusteluun ja 3.vsk:n ryhmäkoreografioiden purkukeskusteluun sekä Sadonkorjuupäiville.
    Lähiopetuksen teemoina mm.
    - työelämätaidot
    - ammatti-identiteetti
    - urasuunnittelu
    - kansainvälisyys
    - ryhmätyö-, palaute- ja arviointitaidot
    Ajoitus: Opintojen 2.lukuvuosi (syksy 2022-kevät 2023), lähiopetus annetun työohjelman mukaan. (not translated)

    Assessment criteria
    Failed (0)

    Hylätty
    Tehtävät ovat jääneet tekemättä tai eivät vastaa tehtävänantoja. Poissaoloja lähiopetuksesta enemmän kuin 20%. Henkilökohtaiset hops-keskustelut käymättä ja/tai Sadonkurjuupäiville ei ole osallistuttu. (not translated)

    Approved / Failed

    Hyväksytty
    Aktiivinen osallistuminen kontaktiopetukseen, motivoituneisuus ja tavoitteellisuus opiskelussa, annettujen tehtävien tekeminen vastuullisella asenteella määräajassa ja vaaditussa laajuudessa, aktiivinen osallistuminen ryhmäkeskusteluihin. Osallistuminen hops-keskusteluihin. Osallistuminen tanssinopettajakoulutuksen 3.vsk:n nykytanssin opetusharjoittelun palautekeskusteluun ja ryhmäkoreografioiden purkukeskusteluun sekä 4.vsk:n Sadonkorjuupäiville.
    Hylätty
    Tehtävät ovat jääneet tekemättä tai eivät vastaa tehtävänantoja. Poissaoloja lähiopetuksesta enemmän kuin 20%. Henkilökohtaiset hops-keskustelut käymättä, palaute- ja purkukeskusteluihin ja Sadonkurjuupäiville ei ole osallistuttu. (not translated)