Skip to main content

Basics of Marketing (5 cr)

Code: 3011510-3007

General information


Enrollment

09.12.2019 - 28.01.2020

Timing

14.01.2020 - 27.04.2020

Number of ECTS credits allocated

5 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

Engineering and Business

Campus

Salo IoT Campus

Teaching languages

  • Finnish

Seats

10 - 45

Degree programmes

  • Degree Programme in Business

Teachers

  • Timo Luukka

Groups

  • MLIISK20

Objective

Opiskelija osaa
- tehdä asiakaslähtöisen liiketoimintasuunnitelman
- tehdä liiketoimintasuunnitelmaa tukevan markkinointisuunnitelman
- nimetä ja kuvata yrityksen kärkiasiakkaat ja asiakassegmentit
- määritellä ja kuvata asiakaslähtöisesti suunnitellun tuotteen tai palvelun
- tuottaa yrityksen kohderyhmälle kehitetyn tuotteen markkinointimateriaalia.

Content

- Segmentation
- Marketing plan
- Branding
- Marketing mix

Materials

Business Model generation: a handbook for visionaries, game changers, and challengers. Osterwalder, Alexander; Pigneur, Yves; Clark, Tim. 2010. Kirja löytyy koulun kirjastosta sekä paperi- että sähköisenä versiona.

Evaluation scale

H-5