•   Master’s Thesis Final Report TH00BP82-3016 01.01.2023-31.12.2023  10 credits  (YGEROK22V) +-
    Competence objectives of study unit
    After completing the course, the student is able to:
    · produce a lingually acceptable final report on her/his development project
    · present verbally the process, main results and outcome of her/his development project
    · evaluate critically own competence as a project manager and phases of her/his development project
    · recognize utility of the outcome of her/his development project
    · evaluate critically the process, outcome and final report of other students’ development project
    · write a maturity test concerning her/his master’s thesis
    Content of study unit
    · Final report of the master’s thesis

    · Reporting seminar

    · Maturity test

    · Acting as opponent

    · Peer feedback

    · Self-evaluation

    · Poster prsenting the development project

    Teacher(s) in charge

    Sini Eloranta, Kari Salonen

    Learning methods

    Itsenäinen työskentely, projektipäällikkönä toimiminen. Lähtökohtana sosiokulttuurinen oppimiskäsitys sekä innovatiivisuutta tuottava toimintatapa oppimisessa ja kehittämisessä. Kehittämisprojekti kokonaisuudessaan perustuu Innopeda-oppimisjatkumoon ja kolmikantamalliin. Edelliset kuvataan yksityiskohtaisesti Itslearning-oppimisympäristön materiaaleissa. (not translated)

    Objects, timing and methods of assessment

    Hyväksytty tehtävien suorittaminen
    Loppuraportti T1 - K5 (erillinen arviointikehikko Itsissä) (not translated)

    Teaching language

    Finnish

    Timing

    01.01.2023 - 31.12.2023

    Enrollment date range

    01.11.2022 - 01.11.2023

    Group(s)
    • YGEROK22V
    Responsible unit

    Health and Well-being

    Teachers and responsibilities

    Sini Eloranta ja Kari Salonen (not translated)

    Degree Programme(s)

    Sosiaali- ja terveysalan ylempi AMK, gerontologinen asiantuntijuus (not translated)

    Assessment scale

    H-5

    Pedagogic approaches

    Oppiminen ja soveltava TKI-toiminta yhdistetään työelämän kehittämistarpeisiin Innopeda-pohjaisen oppimisjatkumon ja kolmikantamallin avulla. (not translated)

    Student's schedule and workload

    Loppuraportin valmiiksi saattaminen
    Itsearviointi
    Posterien työstäminen ja esittäminen KV-päivässä sekä TALK-seminaarissa
    Kypsyysnäytteen kirjoittaminen
    10 op (not translated)

    Content scheduling

    Tavoitteet: opiskelija osaa
    • tuottaa kehittämisprojektistaan kielellisesti hyväksyttävän kirjallisen loppuraportin
    • suullisesti esittää kehittämisprojektinsa prosessin, keskeiset tulokset ja tuotoksen
    • arvioida kriittisesti omaa osaamistaan projektipäällikkönä ja kehittämisprojektinsa eri vaiheita
    • tunnistaa kehittämisprojektinsa lopputuotoksen hyödynnettävyyden
    • arvioida kriittisesti toisten kehittämisprojektien prosessia, tuotosta ja loppuraporttia
    • kirjoittaa opinnäytetyöstään kypsyysnäytteen

    Sisältö
    • Opinnäytetyön loppuraportti
    • Kirjallinen itsearviointi
    • Kypsyysnäyte
    • Opinnäytetyötä esittelevä posteri (englanti)
    • Suullinen esitys tai posteri (suomi) (not translated)