Siirry suoraan sisältöön

Svenska i arbetslivet, skriftlig kommunikation (2 op)

Toteutuksen tunnus: 100115-3246

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

02.12.2022 - 28.04.2023

Ajoitus

24.04.2023 - 26.05.2023

Opintopistemäärä

2 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Terveys ja hyvinvointi

Toimipiste

Kupittaan kampus

Opetuskielet

  • Suomi
  • roo.sv

Paikat

10 - 20

Koulutus

  • Hammasteknikon koulutus

Opettaja

  • Milla Lahdenperä
  • Nina Roine

Vastuuopettaja

Nina Roine

Ryhmät

  • PHAMMS22
    Hammasteknikkokoulutus (AMK), S22
  • 28.04.2023 12:45 - 14:15, Svenska i arbetslivet, muntlig kommunikation 100114-3251
  • 28.04.2023 14:30 - 16:00, Svenska i arbetslivet, muntlig kommunikation 100114-3251
  • 03.05.2023 13:00 - 14:30, Svenska i arbetslivet, muntlig kommunikation 100114-3251, Svenska i arbetslivet, skriftlig kommunikation 100115-3246
  • 03.05.2023 14:45 - 16:15, Svenska i arbetslivet, muntlig kommunikation 100114-3251, Svenska i arbetslivet, skriftlig kommunikation 100115-3246
  • 12.05.2023 09:00 - 10:30, Svenska i arbetslivet, muntlig kommunikation 100114-3251, Svenska i arbetslivet, skriftlig kommunikation 100115-3246
  • 12.05.2023 10:45 - 12:15, Svenska i arbetslivet, muntlig kommunikation 100114-3251, Svenska i arbetslivet, skriftlig kommunikation 100115-3246
  • 17.05.2023 10:00 - 11:30, Svenska i arbetslivet, muntlig kommunikation 100114-3251, Svenska i arbetslivet, skriftlig kommunikation 100115-3246
  • 17.05.2023 12:00 - 13:30, Svenska i arbetslivet, muntlig kommunikation 100114-3251, Svenska i arbetslivet, skriftlig kommunikation 100115-3246
  • 23.05.2023 13:00 - 14:30, Svenska i arbetslivet, muntlig kommunikation 100114-3251, Svenska i arbetslivet, skriftlig kommunikation 100115-3246

Tavoitteet

Opiskelija osaa kommunikoida kirjallisesti tavallisissa työelämän viestintätilanteissa.

Sisältö

Opiskelija osaa
- kertoa itsestään, koulutuksestaan, työkokemuksistaan ja –tehtävistään
- kertoa työympäristöstään ja oman alansa toiminnoista osana ympäröivää yhteiskuntaa
- viestiä asiakaslähtöisesti
- käyttää oman alan keskeistä terminologiaa

Sisällön jaksotus

Tiedot löytyvät suullisesta osiosta.

Arviointiasteikko

H-5