Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin perusteet (5 op)

Toteutuksen tunnus: 2081180-1004

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus

01.09.2017 - 01.12.2017

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tekniikka ja liiketoiminta

Toimipiste

Kupittaan kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

12 - 24

Koulutus

  • Media-alan koulutus

Opettaja

  • Minna Teittinen

Ryhmät

  • PMEDIS17
    Medianomi syksy2017

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa kuvata markkinoinnillisen ajattelun lähtökohdat ja osa-alueet kuvata markkinoinnin keskeiset käsitteet, toimintatavat ja keinot määritellä markkinoinnin merkityksen ja tehtävät oman alansa toiminnassa määritellä asiakaslähtöisen markkinoinnin suunnitteluelementit ja merkityksen

Sisältö

markkinoinnin peruskäsitteet kohderyhmäajattelu tärkeimmät kilpailukeinot asiakaslähtöinen markkinoinnin suunnittelu

Arviointiasteikko

H-5