Markkinoinnin perusteet (5 op)
Toteutuksen tunnus: 2081180-1004
Toteutuksen perustiedot
Ajoitus
01.09.2017 - 01.12.2017
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
12 - 24
Koulutus
- Media-alan koulutus
Opettaja
- Minna Teittinen
Ryhmät
-
PMEDIS17Medianomi syksy2017
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa kuvata markkinoinnillisen ajattelun lähtökohdat ja osa-alueet kuvata markkinoinnin keskeiset käsitteet, toimintatavat ja keinot määritellä markkinoinnin merkityksen ja tehtävät oman alansa toiminnassa määritellä asiakaslähtöisen markkinoinnin suunnitteluelementit ja merkityksen
Sisältö
markkinoinnin peruskäsitteet kohderyhmäajattelu tärkeimmät kilpailukeinot asiakaslähtöinen markkinoinnin suunnittelu
Arviointiasteikko
H-5