Käytännön markkinointiprojekti (5 op)
Toteutuksen tunnus: 3011610-3003
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
03.07.2019 - 20.09.2019
Ajoitus
02.09.2019 - 31.12.2019
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Salo IoT Campus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Taru Kankaanpää
- Timo Linnossuo
Ryhmät
-
PLIISS17BAPLIISS17BA
Tavoitteet
Opiskelija osaa tavoitteellisesti suunnitella ja toteuttaa markkinointia.
Hän osaa määrittää kohderyhmiä ja valita kohderyhmälle soveltuvat markkinointitoimenpiteet ja –kanavat. Opiskelija osaa toteuttaa projektin käytännön reunaehtojen mukaisesti.
Sisältö
Markkinointiprojektin suunnittelu ja toteuttaminen.
Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys
Tiimioppiminen, dialogi, lukuohjelma, oppimissopimus
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Markkinoinnin käytännön toteutus omassa osuuskunnassa sekä toimeksiantajayritysten lukuun
Projektityötä 70h
Dialogitreenit 35 h
Ammattikirjallisuuden lukeminen ja sen soveltaminen käytäntöön 30h
Sisällön jaksotus
Opiskelija osallistuu aktiivisesti osuuskunnan markkinointiin ja myyntiin tai toteuttaa markkinointia tai myyntiä toimeksiantajayrityksen lukuun.
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Toiminnasta syntynyt evidenssi (portfolio), jossa näkyy vaadittava osaamisen kehittyminen.
Hylätty (0)
Opiskelija ei ole osallistunut aktiivisesti treeneihin ja osuuskuntatoimintaan.
Opiskelijalla vakavia puutteita lukemisessa tai portfoliossa.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
Vakavia puutteita osaamisen kehittymisessä.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Lieviä puutteita osaamisen kehittymisessä.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Osaaminen kehittynyt tavoitteiden mukaisesti.