Siirry suoraan sisältöön

Käytännön markkinointiprojekti (5 op)

Toteutuksen tunnus: 3011610-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

03.07.2019 - 20.09.2019

Ajoitus

02.09.2019 - 31.12.2019

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tekniikka ja liiketoiminta

Toimipiste

Salo IoT Campus

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus

Opettaja

  • Taru Kankaanpää
  • Timo Linnossuo

Ryhmät

  • PLIISS17BA
    PLIISS17BA

Tavoitteet

Opiskelija osaa tavoitteellisesti suunnitella ja toteuttaa markkinointia.
Hän osaa määrittää kohderyhmiä ja valita kohderyhmälle soveltuvat markkinointitoimenpiteet ja –kanavat. Opiskelija osaa toteuttaa projektin käytännön reunaehtojen mukaisesti.

Sisältö

Markkinointiprojektin suunnittelu ja toteuttaminen.

Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys

Tiimioppiminen, dialogi, lukuohjelma, oppimissopimus

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Markkinoinnin käytännön toteutus omassa osuuskunnassa sekä toimeksiantajayritysten lukuun
Projektityötä 70h
Dialogitreenit 35 h
Ammattikirjallisuuden lukeminen ja sen soveltaminen käytäntöön 30h

Sisällön jaksotus

Opiskelija osallistuu aktiivisesti osuuskunnan markkinointiin ja myyntiin tai toteuttaa markkinointia tai myyntiä toimeksiantajayrityksen lukuun.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Toiminnasta syntynyt evidenssi (portfolio), jossa näkyy vaadittava osaamisen kehittyminen.

Hylätty (0)

Opiskelija ei ole osallistunut aktiivisesti treeneihin ja osuuskuntatoimintaan.
Opiskelijalla vakavia puutteita lukemisessa tai portfoliossa.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Vakavia puutteita osaamisen kehittymisessä.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Lieviä puutteita osaamisen kehittymisessä.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Osaaminen kehittynyt tavoitteiden mukaisesti.