Digitaalinen markkinointi 2 (5 op)
Toteutuksen tunnus: 3011614-3006
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
02.12.2019 - 28.01.2020
Ajoitus
01.01.2020 - 31.07.2020
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Salo IoT Campus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
10 - 45
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Kai Schleutker
Ryhmät
-
MLIISS18Liiketalouden monimuotokoulutus, syksy 2018
Tavoitteet
Opiskelija
- osaa käyttää kanavia ja välineitä jotka tuovat liikennettä sivustolle
- tuntee sisällön merkityksen ja osaa luoda kiinnostavaa sisältöä
- osaa kerätä yhteystietoja ja kasvattaa asiakasrekistereitä
- tunnistaa viraalimarkkinoinnin mahdollisuudet
- tunnistaa sosiaalisen median mahdollisuudet ja osaa linkittää niitä kumuloivasti.
Sisältö
- Liikenteen luominen sivustoille
- Sisältömarkkinointi
- Sosiaalinen media
Opetusmenetelmät
Lähijaksot (4 x 4h) - läsnäolopakko 75%
Case-tehtävät (2 kpl)
Keskinäinen arviointi ja palaute
Lopputehtävä
Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys
Jaksolla sovelletut innovatiiviset menetelmät tukevat erityisesti leadershipin, luovuuden, tiimityötaitojen ja analyyttisen ajattelun kehittymistä.
Sisällön jaksotus
Digitaalisen markkinoinnin johtaminen tarkoittaa kustannustehokkaiden keinojen käyttämistä asiakkuuksien synnyttämiseen ja vahvistamiseen.
- liidien tuottaminen
- sisällön luominen ja viestiminen ostoprosessin eri vaiheisiin
- asiakaskokemuksen vahvistaminen ja mittaaminen
- konversion ja muiden analyysikohteiden mittaaminen
- kampanjoiden kohdistaminen
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Case-tehtävät
Lopputehtävä
Hylätty (0)
Opiskelija ei ole osallistunut aktiivisesti kurssille eikä suorittanut kaikkia arvioitavia tehtäviä.