Digitaalisen liiketoiminnan kehittämistehtävä 2 (5 op)
Toteutuksen tunnus: 3011618-3007
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.06.2021 - 21.11.2021
Ajoitus
01.08.2021 - 31.12.2021
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Salo IoT Campus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Kai Schleutker
- Timo Luukka
Ryhmät
-
MLIISK20Liiketalouden monimuotokoulutus Salo, kevät 2020
Tavoitteet
Opiskelija osaa rajata ja toteuttaa jonkin käytännön kehittämis- tai selvitystehtävän joka liittyy jonkin digitaalista liiketoimintaa tai digitaalista markkinointia käsittelevän opintojakson aihealueeseen. Kehittämistehtävässä hän soveltaa ja syventää opintojakson tietoja ja taitoja. Hän osaa dokumentoida tekemänsä työn.
Sisältö
Vapaavalintainen kehittämis- tai selvitystehtävä esimerkiksi opiskelijan omalta työpaikalta.
Oppimateriaalit
Aihe- ja tehtäväkohtainen. Sovitaan erikseen opettajan kanssa.
Opetusmenetelmät
Tehtäväperustainen oppiminen, oppimisen omaksumisen syventämistä ja käyttöönottoa työpaikalla.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Kurssin ei sisälly tenttiä.
Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys
Innovaatiopedagogiikka, erityisesti työelämälähtöisyys ja digioppiminen. Aloitteelisuuteen perustuva luova työskentely, verkostoituminen sekä kriittistä ajattelua rohkaiseva tehtävien analysointi. Käänteinen opetus.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Valinnaista suoritustapaa ei ole tarjolla.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
5 op = 135 tuntia
Sisällön jaksotus
Edellytys kurssille osallistumiseen: Digitaaliset liiketoimintamallit ja Digitaalinen markkinointi 2 kurssit suoritettu tai osallistuminea saman lukukauden em. kursseihin.
Tavoite:
Opiskelija osaa rajata ja toteuttaa jonkin käytännön kehittämis- tai selvitystehtävän joka liittyy jonkin Digitaaliset Liiketoimintamallit tai Digitaalinen markkinointi 2 -kurssien aihealueeseen. Kehittämistehtävässä hän soveltaa ja syventää opintojakson tietoja ja taitoja. Hän osaa dokumentoida tekemänsä työn.
Sisältö:
Vapaavalintainen kehittämis- tai selvitystehtävä joko opiskelijan omalta työpaikalta tai ohjaajan kanss erikseen sovittavasta aiheesta.
Tehtävänanto Digitaaliset liiketoimintamallit ja Digitaalinen markkinointi 2 lähipetuksen yhteydessä.
Tehtävien purku ja analyysi 14.12.2021.
Henkilökohtaisen tehtävän laajuus, sisältö ja laatu.
Yleisvaatimus:
Toimeksianto vastaa annettujen ohjeiden tavoitteita. Tehtävä asettaa tavoitteet ja määrittää sen kontekstin ohjeiden tavoitteiden mukaisesti. Tehtävä hyödyntää faktoja jotka esitetään tavalla, joka tukee yrityksen johdon päätöksentekoa. Työskentely on kehittävää ja oppimista edistävää.
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Aiheen valinta, tehtävän laajuus ja opiskelijan työn laatu.
Hylätty (0)
Tehtävä ei vastaa toimeksiantoa, on liian suppea 5 op:n kurssin suoritukseksi ja/tai on laadultaan puutteellinen.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
Opiskelija toimii ohjeita noudattaen, muttei tuota itsenäisiä ratkaisuja.
Opiskelija hyödyntää faktatietoja puutteellisesti.
Oppimistavoitteet noudattavat ohjeiden ja toimeksiannon tavoitteita, mutta opiskelija saavuttaa vain osan tavoitteista.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Opiskelija toimii itsenäisesti ja alan tietotaitoa hyödyntäen.
Tuotos on selkeästi tavoitteellista sekä kehityshakuista ja hyödyllistä.
Tietoperustan ja faktojen valinta ja soveltaminen ovat monipuolista ja aiheeseen sopivaa.
Johtopäätösten esittäminen on loogista ja selkeää.
Tuotoksessa on kriittistä ajattelua ja se on toteuttamiskelpoinen.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa soveltaa faktoja sekä kehittämismenetelmiä ja kehittämisehdotukset ovat innovatiivisia sekä hyödynnettävissä.
Tietoperustan käyttö on monipuolista ja lähteitä on käytetty kriittisesti.
Tuotos tai sen osat osoittavat erinomaista työskentelyä ja perusteltua kriittistä ajattelua.
Johtopäätösten esittäminen pohjautuu tietoperustaan, on loogista keskeisten asioiden esittämistä sekä omaa pohdintaa sisältävää.
Työskentely on innovatiivista ja aktiivista.