Siirry suoraan sisältöön

Integrated Marketing Communication (5 op)

Toteutuksen tunnus: 3041197-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

18.11.2019 - 26.04.2020

Ajoitus

09.03.2020 - 26.04.2020

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Tekniikka ja liiketoiminta

Toimipiste

Paikasta riippumaton

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

16 - 35

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus

Opettaja

  • Ajaya Joshi

Ryhmät

  • PLIITS18
    Liiketalous, Syksy 2018
  • PINBOS18
    International Business Online Autumn 2018
  • VAVA1920
    Ammattikorkeakoulun yhteiset vapaasti valittavat

Tavoitteet

After completing this course the student is able to
- apply and reflect the key terms, definitions and concepts of integrated marketing communications (IMC)
- examine how IMC helps in building brand identity and developing brand value
- develop a cross-media strategy and creative message to reach the target audience
- choose a marketing communications mix to achieve IMC campaign objectives
- measure and evaluate the effects and results of an IMC campaign to determine its success

Sisältö

- Integrative approach to the study of marketing
- Formulation and analysis of promotional goals; planning, organising, and controlling the promotion function; creative planning; budgeting and media selection
- The specifics of social marketing

Arviointiasteikko

H-5