Integrated Marketing Communication (5 op)
Toteutuksen tunnus: 3041197-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
18.11.2019 - 26.04.2020
Ajoitus
09.03.2020 - 26.04.2020
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Paikasta riippumaton
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
16 - 35
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Ajaya Joshi
Ryhmät
-
PLIITS18Liiketalous, Syksy 2018
-
PINBOS18International Business Online Autumn 2018
-
VAVA1920Ammattikorkeakoulun yhteiset vapaasti valittavat
Tavoitteet
After completing this course the student is able to
- apply and reflect the key terms, definitions and concepts of integrated marketing communications (IMC)
- examine how IMC helps in building brand identity and developing brand value
- develop a cross-media strategy and creative message to reach the target audience
- choose a marketing communications mix to achieve IMC campaign objectives
- measure and evaluate the effects and results of an IMC campaign to determine its success
Sisältö
- Integrative approach to the study of marketing
- Formulation and analysis of promotional goals; planning, organising, and controlling the promotion function; creative planning; budgeting and media selection
- The specifics of social marketing
Arviointiasteikko
H-5