Siirry suoraan sisältöön

International Business and Cultures (4 op)

Toteutuksen tunnus: 5091069-1002

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus

06.09.2016 - 11.10.2016

Opintopistemäärä

4 op

Virtuaaliosuus

1 op

Toteutustapa

75 % Lähiopetus, 25 % Etäopetus

Yksikkö

Tekniikka ja liiketoiminta

Toimipiste

Sepänkatu

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

10 - 40

Koulutus

  • Tekniikan koulutus

Ryhmät

  • ATEKNS14
    Tekniikan aikuiskoulutus

Tavoitteet

The aim is to increase the students' awareness of the content and significance of selling and marketing communications in general in international business and prepare them for an understanding of the concept of the international marketing mix. A further aim is to make the students understand cultural differences and customer behaviour in international business life.The student can work in International Business environment.  

Sisältö

- Elements of international marketing mix
- International marketing communications and selling
-  Understanding cultural differences in international business

Arviointiasteikko

H-5