International Business and Cultures (4 op)
Toteutuksen tunnus: 5091069-1002
Toteutuksen perustiedot
Ajoitus
06.09.2016 - 11.10.2016
Opintopistemäärä
4 op
Virtuaaliosuus
1 op
Toteutustapa
75 % Lähiopetus, 25 % Etäopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Sepänkatu
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
10 - 40
Koulutus
- Tekniikan koulutus
Ryhmät
-
ATEKNS14Tekniikan aikuiskoulutus
Tavoitteet
The aim is to increase the students' awareness of the content and significance of selling and marketing communications in general in international business and prepare them for an understanding of the concept of the international marketing mix. A further aim is to make the students understand cultural differences and customer behaviour in international business life.The student can work in International Business environment.
Sisältö
- Elements of international marketing mix
- International marketing communications and selling
- Understanding cultural differences in international business
Arviointiasteikko
H-5