Project Hatchery of Social and Health Care (5cr)
Code: TH00BN95-3007
General information
- Enrollment
- 02.07.2020 - 31.07.2020
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2020 - 31.12.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- RDI portion
- 3 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Health and Well-being
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 5 - 25
- Degree programmes
- Degree Programme in Radiography
- Teachers
- Petteri Aatsinki
- Course
- TH00BN95
Unfortunately, no reservations were found for the realization Project Hatchery of Social and Health Care TH00BN95-3007. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.
Evaluation scale
H-5
                    
Content scheduling
Ajoitus: Syksy 2020 (3 op), vuosi 2021 (2op) 
Sisältö: Toteutetaan moniammatillisena projekti opintoina:
- Päihde ja seksuaalivalistus nuorille, digivinkit iäkkäille, luonto liikuntaan ja sydämeen
                    
Objective
The goal of the course is that the new student trains to exploratory working and learning methods. The student learns basics from the project working and project skills in social and/or health care focused projects. Student learns how to work in a multidisciplinary team, if possible, and gets to know students from other disciplines. Student starts to build networks needed in work life. The aim of the course is also to increase communality of the faculty. The theme of the course is to learn how to work safely in different environments.
                    
Content
• introduction to project hatchery 
• introduction to project work 
• integrating content with the development of security expertise
• working in multidisciplinary project groups 
• presenting a project
• finishing the project
                    
Teaching methods
Innovaatiopedagogiikka 
Projektioppiminen
                    
Pedagogic approaches and sustainable development
Projektin toteutus moniammatillisissa (röntgenhoitaja, ensihoitaja, kätilö, terveydenhoitaja) tiimeissä. Totutuksessa mukana 120 opiskelijaa viidestä eri ryhmästä. Toteutus etä opetuksena . Tapaamiset ryhmittäin syksyn ajan joka tiistai iltapäivä.10.11 projektipaja tapahtuma, jossa ryhmien tuotokset esitellään
                    
Student workload
5 op on yhteensä 135 tuntia opiskelijan työtä. 
Syksy 2020 3 op=81 tuntia opiskelijan työtä
Vuosi 2021 2 op= 54 tuntia opiskelijan työtä 
Oppimistehtävät: 
- Päihdevalistus koululaisille( tupakka, nuuska, . alkoholi, . huumeet). 
- EDDIS (A Digital Program for Sexual Education in Secondary Schools): Seksuaalikasvatus yläkoululaisille
- BESS (Be Smart Senior): www-alustan kääntäminen & tsekkaus 
-  BESS (Be Smart Senior): Nettivinkit (kohderyhmänä iäkkäät),
-  Luonto liikuntaan ja sydämeen: etäohjaus tilanne sydänsairaille.
                    
Failed (0)
Numeerinen arviointi 0-5
itse-vertais- opiskelijaohjaaja ja opettajan arviointia yhdistäe
                    
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
TYYDYTTÄVÄ 1 ja 2 
Tahallisia / tahattomia poissaoloja 
Opiskelija osallistuu jonkin verran ryhmän työskentelyyn ryhmätilanteissa (projektipajatunnit + muu yhdessä tehtävä työ) 
Opiskelija suoriutuu kohtalaisesti hänelle annetuista tehtävistä 
Opiskelija osaa jonkin verran hyödyntää pajatyöskentelyssä monialaisuutta/erilaisia resursseja 
Opiskelija osoittaa pyrkimystä innovatiivisiin ratkaisuihin 
Opiskelija luo joitakin uusia verkostoja (vrt. verkostokartta, opiskelijan oppimispäiväkirjaan) 
Opiskelija osallistuu kohtalaisesti vuorovaikutustilanteisiin (keskustelut tunneilla ja koulun ulkopuolella, esim. Facebook, intranet) 
Aikataulujen noudattaminen tyydyttävää 
Opiskelijan motivaatiossa kehitettävää 
Myöhästymisiä
                    
Assessment criteria, excellent (5)
KIITETTÄVÄ 5 
Edesauttaa omalla aktiivisella toiminnallaan ryhmän oppimista 
Oppii uusia itsenäisiä työskentelytaitoja ja pystyy tunnistamaan ryhmän osaamiskompetensseja 
Osoittaa omaksuneensa innovatiivisia taitoja 
Osaa aktiivisesti luoda eritasoisia yhteistyöverkostoja 
Oppii ja kehittää uusia projektityötaitoja 
Käyttää monipuolisesti esiintymis- ja vuorovaikutustaitojaan projektin aikana 
Opiskelija osallistuu aktiivisesti vuorovaikutustilanteisiin (keskustelut tunneilla ja koulun ulkopuolella, esim. Facebook, intranet) 
Opiskelijan motivaatio kiitettävä 
Aikataulujen noudattaminen kiitettävää