Skip to main content

Higher Education Studies and Working Life Skills 4 (1cr)

Code: 1002357-3290

General information


Enrollment
02.12.2025 - 31.12.2025
Registration for introductions has not started yet.
Timing
01.01.2026 - 31.07.2026
The implementation has not yet started.
Number of ECTS credits allocated
1 cr
Unit
Health and Well-being
Teaching languages
Finnish
Seats
15 - 30
Degree programmes
Degree Programme in Dental Technology
Teachers
Sari Silmäri
Course
1002357

Realization has 5 reservations. Total duration of reservations is 8 h 0 min.

Time Topic Location
Wed 14.01.2026 time 10:15 - 11:30
(1 h 15 min)
RyhmäB / Harjoittelureflektio / Korkeakouluopiskelu- ja työelämätaido
ICT_C1031 Hammaslaboratorio
Thu 15.01.2026 time 12:30 - 13:45
(1 h 15 min)
RyhmäC / Harjoittelureflektio / Korkeakouluopiskelu- ja työelämätaido
ICT_C1031 Hammaslaboratorio
Thu 15.01.2026 time 14:00 - 15:15
(1 h 15 min)
RyhmäA / Harjoittelureflektio / Korkeakouluopiskelu- ja työelämätaido
ICT_C1031 Hammaslaboratorio
Thu 22.01.2026 time 09:15 - 10:30
(1 h 15 min)
Vavat ym. / Korkeakouluopiskelu- ja työelämätaidot 4
ICT_C1031 Hammaslaboratorio
Tue 12.05.2026 time 12:30 - 15:30
(3 h 0 min)
Kaikki paikalla / PALAUTEILTAPÄIVÄ / Korkeakouluopiskelu- ja työelämätaidot
ICT_C1031 Hammaslaboratorio
Changes to reservations may be possible.

Evaluation scale

Hyväksytty/Hylätty

Content scheduling

SYKSY 2025
Lukukauden aloitus: opintojaksot ja niille ilmoittautuminen
Ajankohtaiset asiat: Hammastekniikan tiimin palavereihin osallistuminen joka kolmas viikko
harjoitteluinfo
lukukauden päätös

KEVÄT 2026
* lukukauden aloitus: opintojaksot ja niille ilmoittautuminen
* Ajankohtaiset asiat: Hammastekniikan tiimin palavereihin osallistuminen joka kolmas viikko
* harjoitteluasiat ja harjoittelun palautekeskustelu
* yo-luennot, ilmot ja käytännöt
* henkilökohtaiset HOPS keskustelut (urapolku keskustelu, mahdollinen suunnitelma vava opinnoista ja hyväksiluvuista, mahdolliset harjoitteluun liittyvät suunnitelmat ja kansainvälisyys suunnitelmat)

Objective

The student can act in different learning environments and develop his/her professional competence.
Developing working life skills – towards working life
- The student can apply what he/she has learned in a work environment

- The student gives feedback through the student barometre questionnaire

ISP
- The student creates an employment and career plan

Content

Deepening the working life and study skills
- RDI/cooperatives as a part of studies

- Individual study skills

- inner entrepreneurship

- thesis

- working life skills

- development discussion

- competence paths

- practical training

- cooperation with companies

- updating the ISP

- internationalisation (exchange studies, practical training abroad, internationalisation at home)

Materials

Its Kotipesä kansiosta löydät tarvittavat materiaalit sekä Messin sivut

Teaching methods

Opintojakso sisältää itsenäistä opiskelua, osallistumista tuutoropettajan lähiopiskelupäiviin, itsenäinen hops suunnittelu ja osaamisen arviointi, muut sovitut tapaamiset ja tehtävät

Exam schedules

Ei tenttiä

Pedagogic approaches and sustainable development

Kontaktiopiskelu, itsenäinen opiskelu

Completion alternatives

Ei vaihtoehtoisia suoritustapoja
Harjoittelun info ja harjoittelun palautekeskustelut pakollinen osallistuminen

Student workload

27 tuntia opiskelijatyötä vastaa yhtä opintopistettä
Opiskelijan vastuulla on selvittää poissaollessaan puuttuvat tehtävät ja Itsin KOTIPESÄ kansiosta

Assessment criteria, approved/failed

Hylätty: Opiskelija ei ole osallistunut lähiopiskelupäiviin, eikä ole suorittanut annettuja tehtäviä niille määritetyssä ajassa. Opiskelija ei ole osoittanut osaamista näytöin poissaoloistaan.

Evaluation methods and criteria

Hyväksytty suoritus edellyttää opintojakson tehtävien suoritusta hyväksytysti.

Opintojakson arvioinnin kohteet ovat:
Osallistuminen opintojakson lähiopiskelupäiviin ja itsenäiset tehtävät hyväksytysti suoritettu.
Opintojakso arvioidaan asteikolla hyväksytty/hylätty

Further information

Its ja Peppi

Go back to top of page