Content Production (5cr)
Code: KH00CV73-3001
General information
- Enrollment
- 01.12.2025 - 31.12.2025
- Registration for introductions has not started yet.
- Timing
- 02.03.2026 - 30.04.2026
- The implementation has not yet started.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Unit
- Entrepreneurship and Sales
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 35 - 40
- Degree programmes
- Degree Programme in Business
- Teachers
- Janne Granfors
- Ella Jalo
- Course
- KH00CV73
Unfortunately, no reservations were found for the realization Content Production KH00CV73-3001. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Opetuksen teemat
- Sisällön generointi tekoälyn avulla
- Somen käyttö sisältömarkkinoinnissa
- Uutiskirje
- Visuaalisuuden merkitys: kuvamaailma
. Tarinallistaminen
- Videomarkkinointi ja -tuotanto
- Työelämä-case: sisällöntuotanto käytännössä
- Vastuullinen markkinointi
Objective
Student
- is able to utilize social media and newsletters for content distribution
- understands the significance of visual elements in content production
- comprehends the basics of video marketing and be able to create purposeful video content
- recognizes trends in content marketing
- is able to incorporate responsibility in content production
Content
Content
- Use of social media in content marketing
- Newsletter
- Importance of visual elements: imagery
- Video marketing and production
- Content generation using artificial intelligence
- Working life case study: practical content production
Materials
- Luentomateriaalit
- Artikkelit, verkkosivustot
- Omat muistiinpanot
Teaching methods
- Lähiopetus
- Yksilötehtävät
- Ryhmätyöt
Exam schedules
Ei tenttiä.
Pedagogic approaches and sustainable development
Innovaatiopedagogiikka:
- tiimioppiminen
- työelämäprojekti/case-oppiminen
- digitaalisten työvälineiden käyttö
Completion alternatives
Ei valiinnaisia suoritustapoja.
Student workload
- Lähiopetuskerrat 8x3 h = 24 h
- Ryhmätyöt 70 h
- Yksilötyöt ja itsenäinen opiskelu 41 h
Evaluation methods and criteria
Arvosanan muodostuminen:
Yksilötehtävät
yksilötehtävä 1: uutiskirje (asteikko 0-5, painoarvo 25 %)
yksilötehtävä 2: some (asteikko 0-5, painoarvo 25 %)
itse- ja vertaisarviointi (osana aktiivisuuden arviointia)
Ryhmätehtävät
ryhmätehtävä 1: tarinallistaminen (asteikko 0-5, painoarvo 25 %)
ryhmätehtävä 2: video (asteikko 0-5, painoarvo 25 %)
Ryhmätyössä käytössä opettajan arvioinnin lisäksi ryhmän sisäinen vertaisarviointi, jolla on vaikutusta opiskelijan henkilökohtaiseen ryhmätyöarvosanaan. Esim. vaikka ryhmä saisi tehtävästä arvosanaksi 4, passiivinen opiskelija saattaa saada arvosanan 3.
Opiskelijan aktiivisuuden taso kurssilla voi nostaa tai laskea arvosanaa. Ei vain arvosanan, vaan myös oppimisen kannalta,osallistuminen opetukseen on tärkeää.
Tekoälyn käyttö on sallittu, sitä saa halutessaan käyttää, mutta käytöstä tulee raportoida.
Failed (0)
Mikäli opiskelija ei palauta pyydettyjä tehtäviä, opintojakson suoritus on hylätty. Vapaamatkustaminen ryhmätöissä johtaa kurssin hylkäämiseen. Yksittäinen tehtävä hylätään, mikäli se sisältää väh. 30 % plagioitua sisältöä. Kurssi hylätään, mikäli yksi tai useampi tehtävä on täysin plagioitu (=väh. 90 %). Kurssi hylätään, mikäli opiskelija on pois yli 50 % lähiopetuskerroista.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Tehtävien arvosanojen keskiarvo 1 - 2,4.
Opiskelija muistaa ja ymmärtää kurssilla käsitellyt asiat (faktat ja käsitteet), muttei vielä osaa soveltaa niitä monipuolisesti.
Opiskelija noudattaa ohjeita, mutta palautetuissa tehtävissä on puutteita. Palautukset vastaavat AI:n tuottamaa tasoa, eikä omaa pohdintaa ja oivalluksia esitetä. Tehtävien viimeistelyssä olisi parantamisen varaa, tekstiviitteet puuttuvat.
Opiskelija ei osoita aktiivisuutta kurssin aikana (luennot ja/tai ryhmätyöskentely). Ks. kriteerit yllä "Arvioinnin kohteet, ajoitus ja menetelmät".
Assessment criteria, good (3-4)
Tehtävien arvosanojen keskiarvo 2,5 - 4,4.
Opiskelija ymmärtää kurssin asioita, osaa perustella valintojaan ja osaa keskustella oppimistaan asioista. Opiskelija osaa soveltaa oppimiaan asioita ja taitoja annettujen tehtävien ratkaisuun. Opiskelijalla on jonkin verran kykyä analysoida oppimaansa tietoa ja hän löytää syy-seuraus-suhteita päätelmiensä ja teorian väliltä.
Opiskelija toimii hyvin itsenäisesti ja ryhmässä ja hän osaa hyödyntää opiskelussa alan tietotaitoa. Palautetuissa tehtävissä on paljon omaa pohdintaa ja oivalluksia, ja tuotoksissa käytetyt lähteet on osattu tuoda läpinäkyvästi esiin (=viittaustekniikkaa on käytetty).
Palautetut työt ovat tavoitteellisia. Tietoperusta on perusteltua ja sitä on osattu soveltaa aiheeseen soveltuvasti. Johtopäätökset on osattu esittää loogisesti ja selkeästi, ja palautettavien tuotosten jälki on viimeisteltyä. Opiskelijan antama ammatillinen työskentelyote on hyvä.
Opiskelija on aktiivinen opetustilanteissa ja ryhmätyöskentelyssä. Ks. kriteerit yllä "Arvioinnin kohteet, ajoitus ja menetelmät".
Assessment criteria, excellent (5)
Tehtävien arvosanojen keskiarvo 4,5 tai enemmän.
Opiskelija osaa soveltaa, analysoida ja arvioida kurssin asioita sekä oppimaansa. Opiskelija osaa keskustella kurssin asioista ja jäsennellä tietoa soveltamisen edellyttämällä tavalla. Opiskelijan palauttamista tehtävistä käy ilmi hänen kykynsä luoda omia ratkaisuja tai näkemyksiä tehtävänantoon.
Opiskelija toimii erinomaisesti itsenäisesti ja ryhmässä ja hän osaa hyödyntää ja soveltaa opiskelussa alan tietotaitoa. Palautetuissa tehtävissä on huomattavan paljon omaa pohdintaa ja oivalluksia, ja tuotoksissa käytetyt lähteet on osattu tuoda läpinäkyvästi esiin.
Ryhmätyö ja harjoitustyö ovat selkeästi tavoitteellisia ja jo sellaisenaan hyödynnettävissä tosielämän tarpeisiin. Tietoperustaa on osattu käyttää monipuolisesti ja lähteet on valittu kriittisesti. Viittaustekniikkaa on käytetty. Tuotosten johtopäätökset on osattu pohjata tietoperustaan, asiat on esitetty loogisesti, pohdinta sisältää aidosti opiskelijan/ryhmän omia näkemyksiä, ja työn jälki on viimeisteltyä. Opiskelija osallistuu presentointiin innostuneella asenteella. Ryhmätyöskentely on hoidettu ammattimaisella työskentelyotteella ja ryhmän omia pelisääntöjä on noudatettu.
Opiskelija on huomattavan aktiivinen opetustilanteissa sekä ryhmätyöskentelyssä. Ks. kriteerit yllä "Arvioinnin kohteet, ajoitus ja menetelmät".
Palautettujen tehtävien laatu ja opiskelijan osoittama ammatillinen vaikutelma ovat erinomaisella tasolla. Arvioitavien tehtävien keskiarvo on painotukset huomioiden tasolla 5.
Further information
Itslearning ja sähköposti.