Planning of the Bachleor’s Thesis (5 cr)
Code: TH00BF69-3003
General information
- Enrollment
- 31.05.2021 - 31.08.2021
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 23.08.2021 - 31.12.2021
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 3 cr
- Virtual portion
- 2 cr
- RDI portion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Health and Well-being
- Teaching languages
- Finnish
- Teachers
- Irina Katajisto-Korhonen
- Tuija Suominen-Romberg
- Course
- TH00BF69
Evaluation scale
Hyväksytty/Hylätty
Content scheduling
Opiskelijat toteuttavat opinnäytetyön pari- tai pienryhmätyönä työelämäyhteistyössä.
Opinnäytetyön suunnitteluun liittyvät oppimistehtävät on kuvattu Itslearningissa.
Info opinnäytetyöprosessiin (ja KETUI -opintojaksoon) pidetään 31.5 klo 16-18 (etänä).
Tukea opinnäytetyöprosessiin on saatavilla pajapäivien yhteydessä (27.9, 25.10, 29.11).
Suunnitelmaseminaarit (opinnäytetyösuunnitelmien esittely) 10.12.2021.
Objective
Opiskelija osaa
• tunnistaa ja perustella toimintaterapian kehittämiskohteen ja /tai –tarpeen,
• soveltaa tiedonhaku- ja arviointitaitojaan kuvatessaan kehittämiskohteen näyttöön perustuen,
• muodostaa yhdessä toimeksiantajan kanssa yhteisen ymmärryksen kehittämiskohteesta ja sen rajauksesta,
• kuvata opinnäytetyönä toteutuvan kehittämistoiminnan tarkoituksen ja tavoitteen,
• valita kehittämistoiminnan tarkoituksenmukaiset kehittämis- ja arviointimenetelmät halutun tuotteen tai muutoksen toteuttamiseksi/ aikaansaamiseksi,
• tunnistaa eettiset ja uskottavuus kysymykset osana kehittämistoimintaa,
• laatia realistisen kirjallisen suunnitelman kehittämistoiminnan toteuttamiseksi ja tulosten julkistamiseksi,
• laatia arviointikriteerit suunnitelmalleen kehittämistoiminnalle,
• hakea opinnäytetyön toteuttamiseen liittyvät luvat,
• hyödyntää ohjausta ja palautetta kehittämisprosessissaan.
Content
Aiheen valinta ja rajaus, yhteistyö toimeksiantajan kanssa, luotettavan näytön hakeminen ja tunnistaminen, kirjallisen suunnitelman laatiminen ja esittäminen (aiheen teoreettinen jäsentäminen, kehittämistehtävän määrittäminen, aineiston keruun ja analyysin suunnittelu, tiedottaminen), lupamenettelyt.
Student workload
1op = 27t opiskelijan työtä