Siirry suoraan sisältöön

Markkinointi digitaalisessa ja sosiaalisessa mediassa (5op)

Opintojakson tunnus: 2081211

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa kehittää markkinointia digitaaliseen ja sosiaaliseen mediaan arvioida digitaaliseen ja sosiaaliseen mediaan suunniteltua mainontaa ottaa käytäntöön tarkoituksen sopivasti digitaalisen ja sosiaalisen median eri osa-alueita; tekstiä, grafiikkaa animaatiota, ääntä, kuvaa ja videokuvaa tuottaa digitaaliseen ja sosiaaliseen mediaan markkinointiviestintäkonsepteja

Sisältö

vuorovaikutteisen digitaalisen markkinoinnin eri menetelmät ja kanavat hakukonemarkkinointi verkkokirjoittaminen, sosiaaliseen median kirjoittaminen web analytiikka kuluttajakäyttäytyminen webissä kampanjasuunnittelu case-esimerkkejä

Siirry alkuun