Siirry suoraan sisältöön

Asiakaskokemuksen kehittäminenLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: KH00BG69

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op
Opetuskieli
suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa:
• parantaa kaikkikanavaista asiakaskokemusta asiakaslähtöisiä menetelmiä soveltaen
• ideoida ja konseptoida palveluratkaisuja tunnistetun liiketoiminta-ongelman pohjalta painottaen asiakkaan tavoittamista ja ostamisen
helpottamista

Sisältö

• asiakaskokemuksen johtaminen
• kuluttaja- ja ostokäyttäytymisen muutos ja kaikkikanavaisuus
• asiakaskokemuksen suunnittelustrategiat
• asiakaspolun, kosketuspisteiden ja palveluprosessien kuvaaminen
• palveluratkaisujen konseptointi
• arvolupauksen suunnittelu ja tarinallistaminen
• palvelujen yhteiskehittäminen
• kosketuspisteiden analytiikka ja asiakaskokemuksen mittaaminen

Siirry alkuun