Asiakaskokemuksen kehittäminenLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: KH00BG69
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
- Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa:
• parantaa kaikkikanavaista asiakaskokemusta asiakaslähtöisiä menetelmiä soveltaen
• ideoida ja konseptoida palveluratkaisuja tunnistetun liiketoiminta-ongelman pohjalta painottaen asiakkaan tavoittamista ja ostamisen
helpottamista
Sisältö
• asiakaskokemuksen johtaminen
• kuluttaja- ja ostokäyttäytymisen muutos ja kaikkikanavaisuus
• asiakaskokemuksen suunnittelustrategiat
• asiakaspolun, kosketuspisteiden ja palveluprosessien kuvaaminen
• palveluratkaisujen konseptointi
• arvolupauksen suunnittelu ja tarinallistaminen
• palvelujen yhteiskehittäminen
• kosketuspisteiden analytiikka ja asiakaskokemuksen mittaaminen