Higher Education Studies and Working Life Skills (1 cr)
Code: 1002354-3122
General information
- Enrollment
- 24.07.2019 - 30.09.2019
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 27.08.2019 - 19.12.2019
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 1 cr
- Local portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Arts Academy
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 7 - 12
- Degree programmes
- Degree Programme in Performing Arts
- Teachers
- Minna Karesluoto
- Course
- 1002354
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Orientoivien opintojen tavoitteet ovat seuraavat:
- Tutustuminen Turun AMK:n Taideakatemian ja sirkuskoulutuksen käytäntöihin ja henkilökuntaan sekä muihin opiskelijoihin
- Oppimisympäristöt (tilat, välineet) tutuiksi Linnankadulla ja Sepänkadulla
- Ryhmäytyminen
- Avainkortit ja IT-tunnukset, hälytysjärjestelmät, tilojen käyttöoikeudet ja ajat
- Messi, Peppi, Optima
- Sirkuskoulutuksen opetussuunnitelma ja toteutussuunnitelma
- Sirkusopintojen tavoitteet ja sisällöt
- Arviointi ja palaute osana opetusta
- Miten toimitaan tapaturman sattuessa
- Sirkuksen työturvallisuus
Objective
On the course, the student gets to know Turku University of Applied Sciences as an organisation and work community.
- The student gets to know his/her study group and TUAS as a work community.
- The student can tell about Turku University of Applied Sciences as a learning environment.
- The student can tell what is studied and how you study in the field in question.
- The student can tell about issues affecting the ability to study and the related practices
Content
- cooperation skills and working in a team
- Student Union TUO
- getting to know different learning environments and tools premises, SoleOPS, Messi, Optima, WinhaWille, email, course timetables, library
- the special qualities of higher education studies compared to upper secondary/vocational studies: e.g. the importance of planning the use of time, large amount of independent work
- the special qualities of the field of study, the structure of the degree programme, ISP i.e. the individual study plan
- guidance and counselling services, student benefits, health care, insurances
Evaluation methods and criteria
Arvioinnin kohteena ovat oppimisprosessi ja osaamistavoitteiden saavuttaminen. Arvioidaan opiskelijan taiteellista, teknistä, sosiaalista ja eettistä kyvykkyyttä sekä taiteidenvälisyyden ja pedagogisten kompetenssien kypsyyttä. Arvioinnissa huomioidaan opiskelijan aktiivinen läsnäolo, edistyminen suhteessa opintojakson tavoitteisiin, opiskelijan omaan lähtötasoon ja vertaisryhmään sekä opiskelun ammattimaisuutta sekä ammattimaista asennetta. Lisäksi arvioidaan oppimistehtäviä ja muita suorituksia. Arviointi asteikolla 0-5.
Arviointia ohjaa arviointikehikko, jossa on annettu kriteerit numeraalisen arvosanan muodostumiselle.
Failed (0)
Poissaoloja yli 20%. Oppimistavoitteita ei ole saavutettu. Oppimistehtävät ja muut opintojakson suoritukset tekemättä määräajassa. Ammattimaisen oppimisen asenteen puuttuminen.