Higher Education Studies and Working Life Skills (1cr)
Code: 1002357-3107
General information
- Enrollment
- 02.07.2019 - 30.11.2019
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2019 - 31.07.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 1 cr
- Local portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Arts Academy
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 10 - 10
- Teachers
- Heidi Alppirinne
- Course
- 1002357
Unfortunately, no reservations were found for the realization Higher Education Studies and Working Life Skills 1002357-3107. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.
Evaluation scale
Hyväksytty/Hylätty
Content scheduling
Ammatillisen kasvun tukeminen, osallistuminen AMK:n lukuvuoden avajaisiin, sektorin (Taideakatemian) lukukauden avajaisiin ja yhteisiin tilaisuuksiin osallistuminen, opiskelijabarometriin vastaaminen, hops-keskustelut, 4.vsk:n jazztanssin opetusharjoittelun palautekeskusteluun ja Sadonkorjuupäiville osallistuminen.
Lähiopetuksen teemoina mm.
- työhyvinvointi
- vastuullinen työkäyttäytyminen ja eettiset periaatteet omassa toiminnassa
- yhteisöllisyys
- erilaiset urapolut ja tanssialan ammattilaisen monipuoliset työllistymismahdollisuudet
- omien vahvuuksien ja kehittämiskohteiden arviointi ja kehittäminen
- elinikäinen oppiminen
- opinnäytetyö
- harjoittelu
Ajoitus: 3.opintovuosi (syksy 2019- kevät 2020), lähiopetus annetun työohjelman mukaan.
Objective
The student can act in different learning environments and develop his/her professional competence.
Developing working life skills – towards working life
- The student can apply what he/she has learned in a work environment
- The student gives feedback through the student barometre questionnaire
ISP
- The student creates an employment and career plan
Content
Deepening the working life and study skills
- RDI/cooperatives as a part of studies
- Individual study skills
- inner entrepreneurship
- thesis
- working life skills
- development discussion
- competence paths
- practical training
- cooperation with companies
- updating the ISP
- internationalisation (exchange studies, practical training abroad, internationalisation at home)
Materials
- Westerlund, Janna. 2015. Ehjänä eläkkeelle. Keho tanssinopettajan työvälineenä. Turku AMK opinnäytetyö. (Theseus)
Teaching methods
Lähioppiminen, keskustelut, pienryhmätyöt, itsenäinen työskentely, oppimistehtävät, hops-keskustelut ja hopsin päivittäminen.
Pedagogic approaches and sustainable development
Lähiopetus, keskustelut, tehtäväperustaisuus, pienryhmätyöt, itsenäinen työskentely, digioppiminen.
Student workload
27h opiskelijan työtä.
Lukupaketti, esitelmät, esseet. Tarkempi ohjeistus annetaan jakson aikana.
Assessment criteria, approved/failed
Hyväksytty
Aktiivinen osallistuminen kontaktiopetukseen, motivoituneisuus ja tavoitteellisuus opiskelussa, annettujen tehtävien tekeminen vastuullisella asenteella määräajassa ja vaaditussa laajuudessa, aktiivinen osallistuminen ryhmäkeskusteluihin. Osallistuminen hops-keskusteluihin. Osallistuminen tanssinopettajakoulutuksen 4.vuosikurssin jazztanssin opetusharjoittelun palautekeskusteluun ja Sadonkorjuupäiville.
Hylätty
Tehtävät ovat jääneet tekemättä tai eivät vastaa tehtävänantoja. Poissaoloja lähiopetuksesta enemmän kuin 20%. Henkilökohtaiset hops-keskustelut käymättä ja/tai jazztanssin opetusharjoittelun palautekeskusteluun ja Sadonkorjuupäiville ei ole osallistuttu.
Evaluation methods and criteria
Aktiivinen osallistuminen kontaktiopetukseen, motivoituneisuus ja tavoitteellisuus opiskelussa, annettujen tehtävien tekeminen vastuullisella asenteella määräajassa ja vaaditussa laajuudessa, aktiivinen osallistuminen ryhmäkeskusteluihin. Osallistuminen hops-keskusteluihin. Osallistuminen tanssinopettajakoulutuksen 4.vuosikurssin jazztanssin opetusharjoittelun palautekeskusteluun ja Sadonkorjuupäiville.