Basics of Marketing (5cr)
Code: 2081321-3001
General information
- Enrollment
- 04.08.2018 - 10.09.2018
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 10.09.2018 - 07.11.2018
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Arts Academy
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 16 - 24
- Degree programmes
- Degree Programme in Media Arts
- Teachers
- Minna Teittinen
- Course
- 2081321
Unfortunately, no reservations were found for the realization Basics of Marketing 2081321-3001. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Markkinoinnin peruskäsitteet, kohderyhmäajattelu, tärkeimmät kilpailukeinot, asiakaslähtöinen markkinoinnin suunnittelu
Objective
After completing the course, the student has the competence to:
- describe the starting points and areas of marketing thinking
- describe the key concepts, practices and means of marketing
- Define the importance of marketing and the role of your business in your field
- Define the design elements and meaning of customer-oriented marketing
Content
.
Location and time
Lemminkäisenkatu / Karuselli
Lähiopetukset:
ma 10.9. klo 9-15
to 13.9. klo 9-15
pe 14.9. klo 9-15
ma 17.9. klo 9-15
ma 24.9. klo 9-15
ti 25.9. klo 9-15
to 11.10, klo 9-15
pe 12.10. klo 9-15
ti 23.10. klo 9-15
ke 24.10. klo 13-16
to 25.10. klo 9-15
Tentti: ke 7.11. klo 10-12, luokkatila B152
Materials
Kirjatentti: Markkinoinnin maailma (Bergström ja Leppänen 2007)
Muu materiaali jaetaan lähiopetuksessa
Teaching methods
Lähiopetuksessa luentoja ja harjoituksia tehtäväperustaisesti ja vuorovaikutuksellisesti, tiimityöskentelyä ja itsenäisiä harjoituksia
Exam schedules
ke 7.11. klo 10-12
Pedagogic approaches and sustainable development
tiimityöskentely, vertaisoppiminen, interaktiiviset luennot ja harjoitukset, työelämälähtöisyys
Student workload
harjoituksia pienryhmissä ja itsenäisesti
kirjatentti
Evaluation methods and criteria
Aktiivinen osallistuminen lähiopetukseen ja harjoituksiin, tiimityöskentelyn aktiivisuus ja tehtävät, itsenäiset tehtävät, kirjatentti
Lähiopetuksen ja harjoitustehtävien osuus 2/3
Tentin osuus 1/3
Failed (0)
Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti.
Assessment criteria, good (3-4)
Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti.
Assessment criteria, excellent (5)
Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti.