Optional Training 2 (9cr)
Code: 7011193-3002
General information
- Enrollment
- 13.02.2019 - 10.11.2019
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 15.09.2019 - 31.12.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 9 cr
- Local portion
- 9 cr
- RDI portion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Health and Well-being
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 16 - 53
- Degree programmes
- Degree Programme in Physiotherapy
- Teachers
- Esa Bärlund
- Hanna Hännikäinen
- Anu Granberg
- Kati Naamanka
- Annukka Myllymäki
- Satu Takala
- Afrisa Kapella
- FT1 Virtuaalihenkilö7
- Kirsi Karlsson
- Pirjo Pennanen
- Taina Vahtera
- Scheduling groups
- PFYSIS17A (Size: 30 . Open UAS : 0.)
- PFYSIS17B (Size: 30 . Open UAS : 0.)
- Small groups
- PFYSIS17A
- PFYSIS17B
- Course
- 7011193
Unfortunately, no reservations were found for the realization Optional Training 2 7011193-3002. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Opintojakso koostuu eri laajuista ja sisältöisistä fysioterapia-alan projekteista ja / tai toimien fysioterapeutin terapiatyössä.
Objective
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa asiakaslähtöistä fysioterapiaa osana toimintakykyä kehittävää ja/tai ylläpitävää kuntoutusta,arvioida asiakkaan toimintakykyä suhteessa toimintaympäristöihin, palvelutarpeeseen ja yhteiskunnallisiin resursseihin,työskennellä moniammatillisissa työryhmissä eri-ikäisen väestön toimintakykyisyyden tukemiseksi ottaen huomioon yhteiskunnalliset säädökset,tunnistaa oman osaamisensa ja mahdollisuutensa yrittäjyyteen.
Content
Oppimisympäristönä opiskelijan omavalintainen fysioterapian osa-alue esim. työskenteleminen fysioterapia-alan projekteissa, työterveyshuolto, lasten fysioterapia, geriatrinen fysioterapia, psykofyysinen fysioterapia, työskentely liikuntatoimessa, oman osaamisen tuotteistaminen ja yrittäjyyteen perehtyminen.
Teaching methods
Projektin suunnittelun ja toteutuksen mukaan valitaan oppimismenetelmät.
Pedagogic approaches and sustainable development
Projekti määrittää pedagogiset toimintatavat, jotka on linjattu koulutuksen tasolla innovaatiopedagogiikan mukaisiksi.
Student workload
DOKEMENTTIEN ARKISTOINTI
Opiskelija arkistoi harjoitteluun liittyvät dokumentit Harjoittelun oppaassa kuvatulla tavalla.
Vaihtoehtoiset kirjalliset tuotokset harjoittelussa:
# FYSIOTERAPEUTIN TERAPIATYÖSSÄ TOIMIESSA:
KIRJALLINEN ASIAKASTYÖN RAPORTOINTI (Ohjeet harjoittelun oppaassa)
Harjoittelun aikana opiskelija tekee kirjallisen asiakastyötä kuvaavan raportin. Tästä on raporttipohja ohjeineen ja muuta tukimateriaalia Optimassa: Harjoittelu Clinical Practise -kansiossa. Raportti on toimitettu Optiman palautuslaatikkoon sekä ohjaavalle fysioterapeutille arvioitavaksi 2 vrk ennen arviointikeskusteluja.
# KEHITTÄMISTYÖ HARJOITTELUORGANISAATIOON
Opiskelija neuvottelee harjoittelu aohjaavan fysioterapeutin ja opettajaohjaajan kanssa harjoittelun oppimistavoitteiden saavuttamista tuksevan kehittämistyöaiheen. kehitäämistyön raporetoinnin muoto ja sisällölliset painotukset sovitaan ohjaajien kanssa.
OPPIMISPÄIVÄKIRJA tarvittaessa, sopimuksen mukaan:
Harjoittelun kuluessa opiskelija tekee jatkuvaa itsearviointia kirjallisesti oppimispäiväkirjan muodossa, mikäli tästä on sovittu opettajan kanssa. Opiskelijan ja ohjaavan opettaja lisäksi oppimispäiväkirja on fysioterapeuttiohjaajan ohjaamistyökalu. Opiskelija kirjaa oppimispäiväkirjaa ohjatulla tavalla. Kirjoittamisen tavoitteena on oppimistavoitekohtaisesti kuvata oppimisen etenemistä. Opettaja kommentoi oppimispäiväkirjoja sovitusti.