Skip to main content

Optional Training 2 (9cr)

Code: 7011193-3002

General information


Enrollment
13.02.2019 - 10.11.2019
Registration for the implementation has ended.
Timing
15.09.2019 - 31.12.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
9 cr
Local portion
9 cr
RDI portion
2 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Health and Well-being
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
16 - 53
Degree programmes
Degree Programme in Physiotherapy
Teachers
Esa Bärlund
Hanna Hännikäinen
Anu Granberg
Kati Naamanka
Annukka Myllymäki
Satu Takala
Afrisa Kapella
FT1 Virtuaalihenkilö7
Kirsi Karlsson
Pirjo Pennanen
Taina Vahtera
Scheduling groups
PFYSIS17A (Size: 30 . Open UAS : 0.)
PFYSIS17B (Size: 30 . Open UAS : 0.)
Small groups
PFYSIS17A
PFYSIS17B
Course
7011193

Unfortunately, no reservations were found for the realization Optional Training 2 7011193-3002. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Opintojakso koostuu eri laajuista ja sisältöisistä fysioterapia-alan projekteista ja / tai toimien fysioterapeutin terapiatyössä.

Objective

Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa asiakaslähtöistä fysioterapiaa osana toimintakykyä kehittävää ja/tai ylläpitävää kuntoutusta,arvioida asiakkaan toimintakykyä suhteessa toimintaympäristöihin, palvelutarpeeseen ja yhteiskunnallisiin resursseihin,työskennellä moniammatillisissa työryhmissä eri-ikäisen väestön toimintakykyisyyden tukemiseksi ottaen huomioon yhteiskunnalliset säädökset,tunnistaa oman osaamisensa ja mahdollisuutensa yrittäjyyteen.

Content

Oppimisympäristönä opiskelijan omavalintainen fysioterapian osa-alue esim. työskenteleminen fysioterapia-alan projekteissa, työterveyshuolto, lasten fysioterapia, geriatrinen fysioterapia, psykofyysinen fysioterapia, työskentely liikuntatoimessa, oman osaamisen tuotteistaminen ja yrittäjyyteen perehtyminen.

Teaching methods

Projektin suunnittelun ja toteutuksen mukaan valitaan oppimismenetelmät.

Pedagogic approaches and sustainable development

Projekti määrittää pedagogiset toimintatavat, jotka on linjattu koulutuksen tasolla innovaatiopedagogiikan mukaisiksi.

Student workload

DOKEMENTTIEN ARKISTOINTI
Opiskelija arkistoi harjoitteluun liittyvät dokumentit Harjoittelun oppaassa kuvatulla tavalla.
Vaihtoehtoiset kirjalliset tuotokset harjoittelussa:
# FYSIOTERAPEUTIN TERAPIATYÖSSÄ TOIMIESSA:
KIRJALLINEN ASIAKASTYÖN RAPORTOINTI (Ohjeet harjoittelun oppaassa)
Harjoittelun aikana opiskelija tekee kirjallisen asiakastyötä kuvaavan raportin. Tästä on raporttipohja ohjeineen ja muuta tukimateriaalia Optimassa: Harjoittelu Clinical Practise -kansiossa. Raportti on toimitettu Optiman palautuslaatikkoon sekä ohjaavalle fysioterapeutille arvioitavaksi 2 vrk ennen arviointikeskusteluja.
# KEHITTÄMISTYÖ HARJOITTELUORGANISAATIOON
Opiskelija neuvottelee harjoittelu aohjaavan fysioterapeutin ja opettajaohjaajan kanssa harjoittelun oppimistavoitteiden saavuttamista tuksevan kehittämistyöaiheen. kehitäämistyön raporetoinnin muoto ja sisällölliset painotukset sovitaan ohjaajien kanssa.
OPPIMISPÄIVÄKIRJA tarvittaessa, sopimuksen mukaan:
Harjoittelun kuluessa opiskelija tekee jatkuvaa itsearviointia kirjallisesti oppimispäiväkirjan muodossa, mikäli tästä on sovittu opettajan kanssa. Opiskelijan ja ohjaavan opettaja lisäksi oppimispäiväkirja on fysioterapeuttiohjaajan ohjaamistyökalu. Opiskelija kirjaa oppimispäiväkirjaa ohjatulla tavalla. Kirjoittamisen tavoitteena on oppimistavoitekohtaisesti kuvata oppimisen etenemistä. Opettaja kommentoi oppimispäiväkirjoja sovitusti.

Go back to top of page