Skip to main content

Sosiaalisesti ja eettisesti kestävä asiakas- ja palveluohjaus (5 cr)

Code: TH00BS33-3001

General information


Enrollment
02.12.2019 - 31.12.2019
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2020 - 31.12.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Health and Well-being
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Asiakas- ja palveluohjauksen erikoistumiskoulutus
Teachers
Päivi Erkko
Sirppa Kinos
Annika Luomala
Course
TH00BS33
No reservations found for realization TH00BS33-3001!

Evaluation scale

Hyväksytty/Hylätty

Content scheduling

- Sosiaalisesti ja eettisesti kestävä kehitys
- Digitalisaatio ja teknologian uudet mahdollisuudet ammatillisessa viestinnässä

Objective

Erikoistuja
1. Osaa ohjauksen ja viestinnän etiikan sekä työtavat ja niiden kehittämisen monimuotoisina ja moniviestimin eri toimintaympäristöissä
2. Osaa sosiaalisen sekä muun kestävän kehityksen mukaiset työtavat, niiden vahvistamisen ja edelleen kehittämisen asiakas- ja palveluohjausprosessin eri vaiheissa
3. Osaa viestiä palveluista asiakkaalle ja yhteistyökumppaneille
4. Osaa viestiä omasta ammatillisesta osaamisestaan ja asiakas- ja palveluohjauksesta eri viestimissä ja medioissa

Content

Opintojakson osaamissisällöt
- Sosiaalisesti ja eettisesti kestävä kehitys
- Digitalisaatio ja teknologian uudet mahdollisuudet ammatillisessa viestinnässä

Student workload

oppimistehtävä ja blogikirjoitus

Assessment criteria, approved/failed

Hyväksytty
Erikoistuja hallitsee ohjauksen ja viestinnän etiikan sekä ohjauksen ja viestinnän työtapoja monimuotoisesti. Hän hallitsee niiden kehittämisen eri toimintaympäristöissä myös
käyttäessään moniviestimien tarjoamia mahdollisuuksia. Hän soveltaa sosiaalisen sekä
muun kestävän kehityksen mukaisia työtapoja, vahvistaa ja kehittää niitä asiakas- ja palveluohjausprosessin eri vaiheissa. Hän osaa viestiä palveluista asiakas- ja palveluohjauksen asiakkaalle. Hän osaa viestiä omasta ammatillisesta asiakas- ja palveluohjausosaamisestaan yhteistyökumppaneille eri viestimissä ja medioissa.
Täydennettävä/hylätty
Yllä mainitut tavoitteet eivät toteudu.

Go back to top of page