Managing Customers and Customer Experience (5cr)
Code: 3101275-3003
General information
- Enrollment
- 01.06.2020 - 09.09.2020
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 31.08.2020 - 18.12.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Engineering and Business
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Professional Sales
- Teachers
- Sanna Vauranoja
- Groups
-
LEMMODHenkilokohtainenMyyntityoMOD Henkilökohtainen myyntityö
-
PMYYNS19YRMYPMYYNS19yrmy
- Course
- 3101275
Unfortunately, no reservations were found for the realization Managing Customers and Customer Experience 3101275-3003. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
- Ennakkotehtävä: Lue kurssikirja 1 Suurin niistä on rakkaus Kirsti Paakkasen tarina
Paavilainen Ulla-Maija 2020 ennen ensimmäistä lähikertaa 28.9. Valmistele kirjasta kirjareferaatti ja arvostelu, vähintään 1 x A4, fontti 12, riviväli 1 AMK:n raporttipohjalle. Muista viittaukset ja muotoseikat. Palautus Optimaan.
- Lähiopetus alkaa 28.9.
- Kurssi päättyy viikolla 50.
Objective
Student is able:
- to create and develop business relationships in B-to-B markets
Content
Managing customers
Customer experience
Materials
Kurssikirja 1: Suurin niistä on rakkaus Kirsti Paakkasen tarina
Paavilainen Ulla-Maija. 2020.
Kurssikirja 2: Asiakaskokemus : palvelubisneksestä kokemusbisnekseen
Löytänä, Janne ; Kortesuo, Katleena. 2011.
Teaching methods
* Ennakotehtävä: kurssikirja 1, lukupiiri ja kirja-arvostelu.
* Opetus 10 kertaa
* Kurssikirja 2, referaatti ja osaamisen tarkistukset
* Kursseilla annettavat caset ja niihin liittyvät ryhmätyöt
* Oppimateriaalit Optimassa kurssin alkaessa.
Pedagogic approaches and sustainable development
Lähiopetus, casemetodi ja ryhmätyöskentely, oppimateriaalit (kirjallisuus, webinaarit ja podcastit).
Completion alternatives
-
Student workload
Lähikerrat 1 op
Oppimateriaalit, kirjalliset raportit ja oppimisen tarkistus 2 op
Casetyöskentely 2 op
Evaluation methods and criteria
* Läsnäolo lähikerroilla (kampus/Teams) 20% (2 pistettä/kerta)
* Kirjallisuusreferaatti 20% (20 pistettä max)
* Casetyöskentely 40% (40 pistettä max)
* Oppimisen tarkistukset 20% (20 pistettä maksimi)
Failed (0)
Opiskelija ei palauta hyväksyttyä referaattia, ei osallistu lähikerroille, casetyöskentelyyn tai tarkistuspisteisiin. Vähimmäispistemäärä kurssilla on 45 pistettä.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Läsnäolopisteet, referaatti, tarkistuspisteet ja casetyöskentelyarviot yhteensä 45-64 pistettä.
Assessment criteria, good (3-4)
Läsnäolopisteet, referaatti, tarkistuspisteet ja casetyöskentelyarviot yhteensä 65-84 pistettä.
Assessment criteria, excellent (5)
Läsnäolopisteet, referaatti, tarkistuspisteet ja casetyöskentelyarviot yhteensä yli 85 pistettä.