Skip to main content

Copywriting to various media (5 cr)

Code: 2081329-3002

General information


Enrollment
25.05.2020 - 25.08.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.08.2020 - 31.12.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Arts Academy
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
5 - 25
Degree programmes
Degree Programme in Media Arts
Teachers
Johanna Vaaherkumpu
Teacher in charge
Johanna Vaaherkumpu
Course
2081329
No reservations found for realization 2081329-3002!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Opintokokonaisuuden suoritettuaan opiskelija osaa:

• analysoida ja tunnistaa puhutun ja kirjoitetun kielen rakenteita ja ilmiöitä
• vertailla, valita ja käyttää kielen sanastoa monipuolisesti
• tuottaa ja käsikirjoittaa markkinointiviestintäideoita eri ilmaisukanaville

Opintojaksolla perehdytään mainonnan kieleen, sen ominaispiirteisiin ja muuttumiseen eri medioissa. Opiskelijat syventävät osaamistaan kielen monipuolisessa käytössä, kirjoittamisessa ja huoltamisessa. Opintojaksolla kehitetään omaa osaamista tekstin tuottamisessa, tiiivistämisessä ja analysoimisessa. Tiimityönä tehtävä luova ideointi on myös tärkeä osa opintojaksoa. Opiskelija toimii luovan suunnittelutiimin vastuullisena jäsenenä.
Opintojaksolla kehitetään opiskelijan ideointikykyä sekä ammatillisia suunnittelu-, presentointi- ja ryhmätyöskentelytaitoja.

Objective

After completing the course, the student has the competence to:
- Analyze and identify structures and developments in spoken and written Finnish language
- Compare, select and use the Finnish language vocabulary in a versatile way
- Produce and manage marketing communications ideas for different expression channels

Content

.

Materials

Opettajan tarvittaessa jakama ja ohjeistama.

Teaching methods

Yksilö- ja ryhmätyöt, palautekeskustelut

Markkinointi- ja mainoskampanjan tekstien kirjoittaminen, luova ideointi, tiimityöskentely,
kirjallisen työn harjoittelu, kielen huoltamisen opettelu.
Mahdollinen yhteistyö AD-opiskelijoiden kanssa tarvittaessa.
Yhteistyö teatteri-ilmaisun opiskelijoiden kanssa.

Pedagogic approaches and sustainable development

Innopedagogiikan menetelmät.
Yksilö- ja ryhmätyöskentely
kirjoitusharjoitukset
luova ideointi
toimeksiannon avulla oppiminen, yhteistyö muiden opiskelijoiden kanssa.

Student workload

Kielen ja kirjoittamisen moninaisuuden ymmärtäminen ja harjoittelu, kielen ilmiöt ja muuntautuminen ajassa.
Mainoskampanjan tekstien harjoittelu, luova ideointi ja suunnittelu.
Ryhmätyöt ja itsenäinen työskentely.

5 op.

Evaluation methods and criteria

Arviointi harjoitustöiden perusteella. Yksilö- ja ryhmätyöt.

Failed (0)

Opiskelija ei osallistu lähitunneille, eikä tee yksilö- tai ryhmätehtäviä.

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Opiskelija osallistuu vaihtelevasti lähitunneille ja tekee puutteellisesti yksilö- ja ryhmätehtävät.

Assessment criteria, good (3-4)

Opiskelija osallistuu kiitettävästi lähitunneille ja tekee hyvin ja ajallaan yksilö- ja ryhmätehtävät.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osallistuu aktiivisesti kaikille lähitunneille ja tekee erinomaisesti ja ajallaan yksilö- ja ryhmätehtävät.

Go back to top of page