Copywriter Studies 3 (5 cr)
Code: 2081282-3001
General information
- Enrollment
- 02.12.2018 - 31.12.2018
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.01.2019 - 07.06.2019
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Arts Academy
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 5 - 25
- Degree programmes
- Degree Programme in Media Arts
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Opintojaksolla syvennetään copywriterin osaamista suunnittelutiimin jäsenenä. Opiskelija perehtyy yhdessä tiimin kanssa tiedonhakuun ja ideointiin. Opintojaksolla opiskelija syventää osaamistaan myös mainoskampanjan luomisessa ja konseptoinnissa. Osaamista vahvistetaan ideointi-, suunnittelu- ja kirjoitusharjoitusten avulla mahdollisesti myös asiakastöinä. Opintojaksolla opiskelija ymmärtää kohderyhmän tarpeita sekä asiakkaan näkökulmaa ja tavoitteita. Opiskelija perehtyy strategiseen markkinointiviestintään.
Opintojaksolla kehitetään opiskelijan ideointikykyä sekä ammatillisia suunnittelu-, presentointi- ja ryhmätyöskentelytaitoja.
Objective
Upon completion of the course studentscan write and create texts using various sourcescan popularise different textsis able to develop a marketing campaign with a marketing planhas a clear understanding of target audience, media and market
Content
information retrieval and ideationonline creative writingdeveloping a marketing campaignstrategic marketing
Materials
Opettajan jakama
Teaching methods
Innovaatiopedagogiset oppimismenetelmät:
yksilöosaamisen innovaatiokompetenssit, yhteisöosaamisen innovaatiokompetenssit, verkosto-osaamisen innovaatiokompetenssit, mediaympäristön osaaminen, teoreettinen, analyyttinen ja luova osaaminen
Pedagogic approaches and sustainable development
Yksilö-ja tiimitehtävät, suulliset ja kirjalliset harjoitukset
Vuorovaikutus, palautteen antaminen ja saaminen.
Student workload
Opintojaksolla opiskelija
• analysoi ja kirjoittaa erilaisia tekstejä
• arvioi tekstien vaikutusta ja ilmaisun mahdollisuuksia
• valitsee keinot etsiä ja soveltaa tietoa lähdekriittisesti ja luovasti
• muokkaa ja popularisoi erilaisia tekstejä
• kehittää luovan idean ja kampanjan tuotteen, kohderyhmän ja median mukaan
Evaluation methods and criteria
Yksilö- ja tiimityöt.
Suulliset ja kirjalliset tehtävät.
Palautteen antaminen ja saaminen.
Failed (0)
Opiskelija ei ole suorittanut oppimistehtäviä hyväksytysti tai tehtävä/yksittäinen tehtävä puuttuu kokonaan. Opiskelija on osallistunut ryhmän työskentelyyn vain vähän tai ei ollenkaan.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Opiskelija on suorittanut kaikki oppimistehtävät mutta saavuttanut oppimistavoitteet niukasti ja pintapuolisesti. Opiskelija on hyödyntänyt ajankohtaista ja tarkoituksenmukaista lähdemateriaalia vain vähän ja yksipuolisesti.
Assessment criteria, good (3-4)
Opiskelija on suorittanut kaikki oppimistehtävät ja saavuttanut oppimistavoitteet hyvin. Opiskelija on hankkinut ja hyödyntänyt ajankohtaista ja tarkoituksenmukaista tietoa tehtävissään. Opiskelija on työskennellyt aktiivisesti.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija on suorittanut kaikki oppimistehtävät, saavuttanut oppimistavoitteet ja osoittanut laajaa perehtyneisyyttä viestinnän teemoihin. Opiskelija on hyödyntänyt ajankohtaista ja tarkoituksenmukaista tietoa monipuolisesti ja luovasti. Opiskelija on sitounut työskentelyyn ja omalta osaltaan edistänyt tavoitteiden saavuttamista.