Skip to main content

Copywriter Studies 3 (5 cr)

Code: 2081282-3001

General information


Enrollment
02.12.2018 - 31.12.2018
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2019 - 07.06.2019
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Arts Academy
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
5 - 25
Degree programmes
Degree Programme in Media Arts
Teachers
Johanna Vaaherkumpu
Teacher in charge
Johanna Vaaherkumpu
Course
2081282
No reservations found for realization 2081282-3001!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Opintojaksolla syvennetään copywriterin osaamista suunnittelutiimin jäsenenä. Opiskelija perehtyy yhdessä tiimin kanssa tiedonhakuun ja ideointiin. Opintojaksolla opiskelija syventää osaamistaan myös mainoskampanjan luomisessa ja konseptoinnissa. Osaamista vahvistetaan ideointi-, suunnittelu- ja kirjoitusharjoitusten avulla mahdollisesti myös asiakastöinä. Opintojaksolla opiskelija ymmärtää kohderyhmän tarpeita sekä asiakkaan näkökulmaa ja tavoitteita. Opiskelija perehtyy strategiseen markkinointiviestintään.
Opintojaksolla kehitetään opiskelijan ideointikykyä sekä ammatillisia suunnittelu-, presentointi- ja ryhmätyöskentelytaitoja.

Objective

Upon completion of the course studentscan write and create texts using various sourcescan popularise different textsis able to develop a marketing campaign with a marketing planhas a clear understanding of target audience, media and market

Content

information retrieval and ideationonline creative writingdeveloping a marketing campaignstrategic marketing

Materials

Opettajan jakama

Teaching methods

Innovaatiopedagogiset oppimismenetelmät:
yksilöosaamisen innovaatiokompetenssit, yhteisöosaamisen innovaatiokompetenssit, verkosto-osaamisen innovaatiokompetenssit, mediaympäristön osaaminen, teoreettinen, analyyttinen ja luova osaaminen

Pedagogic approaches and sustainable development

Yksilö-ja tiimitehtävät, suulliset ja kirjalliset harjoitukset
Vuorovaikutus, palautteen antaminen ja saaminen.

Student workload

Opintojaksolla opiskelija
• analysoi ja kirjoittaa erilaisia tekstejä
• arvioi tekstien vaikutusta ja ilmaisun mahdollisuuksia
• valitsee keinot etsiä ja soveltaa tietoa lähdekriittisesti ja luovasti
• muokkaa ja popularisoi erilaisia tekstejä
• kehittää luovan idean ja kampanjan tuotteen, kohderyhmän ja median mukaan

Evaluation methods and criteria

Yksilö- ja tiimityöt.
Suulliset ja kirjalliset tehtävät.
Palautteen antaminen ja saaminen.

Failed (0)

Opiskelija ei ole suorittanut oppimistehtäviä hyväksytysti tai tehtävä/yksittäinen tehtävä puuttuu kokonaan. Opiskelija on osallistunut ryhmän työskentelyyn vain vähän tai ei ollenkaan.

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Opiskelija on suorittanut kaikki oppimistehtävät mutta saavuttanut oppimistavoitteet niukasti ja pintapuolisesti. Opiskelija on hyödyntänyt ajankohtaista ja tarkoituksenmukaista lähdemateriaalia vain vähän ja yksipuolisesti.

Assessment criteria, good (3-4)

Opiskelija on suorittanut kaikki oppimistehtävät ja saavuttanut oppimistavoitteet hyvin. Opiskelija on hankkinut ja hyödyntänyt ajankohtaista ja tarkoituksenmukaista tietoa tehtävissään. Opiskelija on työskennellyt aktiivisesti.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija on suorittanut kaikki oppimistehtävät, saavuttanut oppimistavoitteet ja osoittanut laajaa perehtyneisyyttä viestinnän teemoihin. Opiskelija on hyödyntänyt ajankohtaista ja tarkoituksenmukaista tietoa monipuolisesti ja luovasti. Opiskelija on sitounut työskentelyyn ja omalta osaltaan edistänyt tavoitteiden saavuttamista.

Go back to top of page