Skip to main content

Basic Studies in Marketing Communications (5cr)

Code: 2081322-3005

General information


Enrollment
15.01.2023 - 09.02.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
09.02.2023 - 06.04.2023
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
4 cr
Virtual portion
1 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Arts Academy
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
12 - 22
Degree programmes
Degree Programme in Media Arts
Teachers
Minna Teittinen
Teacher in charge
Minna Teittinen
Course
2081322

Unfortunately, no reservations were found for the realization Basic Studies in Marketing Communications 2081322-3005. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Opintojakso koostuu kolmesta osasta kevään 2023 aikana:
* Markkinointiviestinnän muodot, mediat ja keinot
* Kampanjasuunnittelun perusteet
* Kampanja-analyysi.

Lähipäivien aikataulutus lukujärjestyksessä ja tarkempi ohjelma ItsLearning-alustalla.

Objective

After completing the course, the student has the competence to:
- define and describe the different forms of marketing communications, media and communication tools
- Analyze and select customer-oriented communication tools in marketing communications design

Content

.

Materials

Ilmoitetaan opintojakson alkaessa

Teaching methods

Lähiopetuksessa luentoja ja harjoituksia tehtäväperustaisesti ja vuorovaikutuksellisesti
Tiimityöskentelyä, itsenäisiä harjoituksia

Exam schedules

-

Pedagogic approaches and sustainable development

tiimityöskentely, vertaisoppiminen, interaktiiviset luennot ja harjoitukset, työelämälähtöisyys

Completion alternatives

-

Student workload

tiedonhankintaa ja presentaatioita, ideointi- ja suunnitteluharjoituksia pienryhmissä ja itsenäisesti

Evaluation methods and criteria

Aktiivinen osallistuminen lähiopetukseen, tiimityöhön ja harjoituksiin
Tiimityöskentelyn ja itsenäisten tehtävien analyyttinen ja luova ote

Failed (0)

Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti

Assessment criteria, good (3-4)

Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti

Assessment criteria, excellent (5)

Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti

Further information

Edeltävyysehto: Markkinoinnin perusteet

Go back to top of page