Skip to main content

Campaign copywriter (5 cr)

Code: 2081330-3002

General information


Enrollment
14.12.2020 - 05.02.2021
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2021 - 31.07.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Arts Academy
Campus
Location-independent
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 25
Degree programmes
Degree Programme in Media Arts
Teachers
Johanna Vaaherkumpu
Teacher in charge
Johanna Vaaherkumpu
Course
2081330
No reservations found for realization 2081330-3002!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Opintojaksolla syvennetään copywriterin osaamista suunnittelutiimin jäsenenä. Opiskelija perehtyy tiedonhakuun ja ideointiin. Opintojaksolla opiskelija syventää osaamistaan myös mainoskampanjan luomisessa ja konseptoinnissa. Osaamista vahvistetaan ideointi-, suunnittelu- ja kirjoitusharjoitusten avulla. Opintojaksolla opiskelija ymmärtää kohderyhmän tarpeita sekä asiakkaan näkökulmaa ja tavoitteita.
Opintojaksolla kehitetään opiskelijan ideointi- ja kirjoittamistaitoja sekä ammatillisia suunnittelu-, presentointi- ja ryhmätyöskentelytaitoja.

Objective

After completing the course, the student has the competence to:
- Analyze and write different texts in Finnish
- Assess the impact of texts and the potential for expression
- Choose ways to search for and apply information in a critical and creative way
- Edit and popularize various Finnish texts
- Develop a creative idea and campaign according to the product, target group and media

Content

.

Materials

Opettajan ohjeistama.

Teaching methods

Innovaatiopedagogiset oppimismenetelmät:
yksilöosaamisen innovaatiokompetenssit, yhteisöosaamisen innovaatiokompetenssit, verkosto-osaamisen innovaatiokompetenssit, mediaympäristön osaaminen, teoreettinen, analyyttinen ja luova osaaminen.
Yksilä- ja tiimityö, ryhmäkeskustelu, arviointi ja palaute.

Exam schedules

Ei tenttiä.

Pedagogic approaches and sustainable development

Yksilö-ja tiimitehtävät, suulliset ja kirjalliset harjoitukset, ideointi.
Vuorovaikutus, palautteen antaminen ja saaminen.

Student workload

Opintojaksolla opiskelija
• analysoi ja kirjoittaa erilaisia tekstejä
• arvioi tekstien vaikutusta ja ilmaisun mahdollisuuksia
• valitsee keinot etsiä ja soveltaa tietoa lähdekriittisesti ja luovasti
• muokkaa ja popularisoi erilaisia tekstejä
• kehittää luovan idean ja kampanjan tuotteen, kohderyhmän ja median mukaan
• ideoi ja kirjoittaa tekstit monipuolisesti.

Evaluation methods and criteria

Yksilö- ja ryhmätehtävät, kirjoitustehtävät.
Ajoitus: helmi-maaliskuu 2020. Tarkka aikataulu Pmedis19masu-lukujärjestyksestä.

Further information

Epidemiatilanteesta johtuen opintojakso toteutetaan todennäköisesti Zoomissa/Teamsissa.
Aikataulu:
10.2. klo 9-12.00
11.2. klo 12.15-15.00
viikko 15.2.-19.2. Antti Alangon osuus/konseptisuunnittelu
2.3- klo 9-12.00
9.3. klo 9-12.00
12.3. klo 9-14.00
16.3. klo 9-15.00
17.3. klo 9-15.00
18.3. klo 9-15.00
23.3. klo 9-15.00
24.3. klo 9-15.00
25.3. klo 9-15.00

Go back to top of page