Campaign copywriter (5 cr)
Code: 2081330-3002
General information
- Enrollment
- 14.12.2020 - 05.02.2021
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.01.2021 - 31.07.2021
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Arts Academy
- Campus
- Location-independent
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 25
- Degree programmes
- Degree Programme in Media Arts
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Opintojaksolla syvennetään copywriterin osaamista suunnittelutiimin jäsenenä. Opiskelija perehtyy tiedonhakuun ja ideointiin. Opintojaksolla opiskelija syventää osaamistaan myös mainoskampanjan luomisessa ja konseptoinnissa. Osaamista vahvistetaan ideointi-, suunnittelu- ja kirjoitusharjoitusten avulla. Opintojaksolla opiskelija ymmärtää kohderyhmän tarpeita sekä asiakkaan näkökulmaa ja tavoitteita.
Opintojaksolla kehitetään opiskelijan ideointi- ja kirjoittamistaitoja sekä ammatillisia suunnittelu-, presentointi- ja ryhmätyöskentelytaitoja.
Objective
After completing the course, the student has the competence to:
- Analyze and write different texts in Finnish
- Assess the impact of texts and the potential for expression
- Choose ways to search for and apply information in a critical and creative way
- Edit and popularize various Finnish texts
- Develop a creative idea and campaign according to the product, target group and media
Content
.
Materials
Opettajan ohjeistama.
Teaching methods
Innovaatiopedagogiset oppimismenetelmät:
yksilöosaamisen innovaatiokompetenssit, yhteisöosaamisen innovaatiokompetenssit, verkosto-osaamisen innovaatiokompetenssit, mediaympäristön osaaminen, teoreettinen, analyyttinen ja luova osaaminen.
Yksilä- ja tiimityö, ryhmäkeskustelu, arviointi ja palaute.
Exam schedules
Ei tenttiä.
Pedagogic approaches and sustainable development
Yksilö-ja tiimitehtävät, suulliset ja kirjalliset harjoitukset, ideointi.
Vuorovaikutus, palautteen antaminen ja saaminen.
Student workload
Opintojaksolla opiskelija
• analysoi ja kirjoittaa erilaisia tekstejä
• arvioi tekstien vaikutusta ja ilmaisun mahdollisuuksia
• valitsee keinot etsiä ja soveltaa tietoa lähdekriittisesti ja luovasti
• muokkaa ja popularisoi erilaisia tekstejä
• kehittää luovan idean ja kampanjan tuotteen, kohderyhmän ja median mukaan
• ideoi ja kirjoittaa tekstit monipuolisesti.
Evaluation methods and criteria
Yksilö- ja ryhmätehtävät, kirjoitustehtävät.
Ajoitus: helmi-maaliskuu 2020. Tarkka aikataulu Pmedis19masu-lukujärjestyksestä.
Further information
Epidemiatilanteesta johtuen opintojakso toteutetaan todennäköisesti Zoomissa/Teamsissa.
Aikataulu:
10.2. klo 9-12.00
11.2. klo 12.15-15.00
viikko 15.2.-19.2. Antti Alangon osuus/konseptisuunnittelu
2.3- klo 9-12.00
9.3. klo 9-12.00
12.3. klo 9-14.00
16.3. klo 9-15.00
17.3. klo 9-15.00
18.3. klo 9-15.00
23.3. klo 9-15.00
24.3. klo 9-15.00
25.3. klo 9-15.00