Skip to main content

Event Production (5 cr)

Code: KH00BS64-3003

General information


Enrollment
01.06.2023 - 08.09.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.08.2023 - 31.12.2023
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Engineering and Business
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Business
Teachers
Kati Haanpää
Course
KH00BS64
No reservations found for realization KH00BS64-3003!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Opiskelijat järjestävät tapahtuman tiimityönä opintojaksotavoitteiden mukaisesti. Opiskelija osallistuu tapatuman ideointiin, suunnitteluun, markkinointiin, toteutukseen ja arviointiin. Opiskelija hoitaa tapahtuman järjestämisessä hänelle sovitut vastuut ja tehtävät.

Opintojakson lähipäivät (13.10. tapaamme poikkeuksellisesti Zoomissa).
8.9. klo 9-12
5.10. klo 13-16
13.10. klo 9-12 (tapaamme Zoomissa)
2.11. klo 9-16
8.12. klo 9-12

Objective

Student
- is able to create ideas for events in library
- understands the phases and success factors of event production
- is able to make a realistic plan
- is able to organize an event and work as part of a team
- is able to market an event

Content

- Tapahtuman järjestäminen ja markkinoiminen kirjastoympäristössä 
- Kirjaston sidosryhmien tunnistaminen ja hyödyntäminen tapahtumatuotannossa

Materials

Juntunen A, ja Saarti J. 2014. Ulos kirjastosta - kirjaston markkinointivietintä. Avain.
Vallo. H ja Häyrinen Eija. 2014. Tapahtuma on tilaisuus - tapahtumamarkkinointi ja tapahtuman järjestäminen

sekä tunnilla jaettu materiaali

Teaching methods

Tapahtuman toteuttaminen kirjastossa, raportti, ryhmätehtävät, yksilötehtävät.
Tehtävistä kerrotaan tarkemmin opintojakson ensimmäisellä kerralla ja niistä tulee tiedot myös opintojakson Itslearning-alustalle.

Pedagogic approaches and sustainable development

Yhteistoiminnallinen oppiminen

Student workload

Opintojakso on laajuudeltaan 5 op eli 135 h (1 op = 27 h).

Opiskelijat ideoivat, suunnittelevat ja toteuttavat kirjastoon sopivan tapahtuman ja laativat toiminnastaan raportin tapahtuman eri vaiheista. Raportti sisältää kirjallisen dokumentin ja käytettyjen lähteiden lisäksi mm. kuvia, linkkejä, videoita, ym.

Evaluation methods and criteria

Opiskelija ei täytä hyväksytyn kriteereitä.

Failed (0)

Opiskelija ei täytä hyväksytyn kriteereitä.

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

osallistunut kirjaston tapahtuman havainnointiin ja tuottaa siitä raportin
- ideoi ja tuottaa tapahtuman asiakkaalle tarjottavaksi
- osallistuu markkinointimateriaalin tekemiseen ja jakamiseen
- tekee tiimissä työtä yhteisten tavoitteiden eteen
- raportissa asiat on käsitelty suppeasti, luettelomaisesti eivätkä välity täysin tehtävästä. Itsereflektio puuttuu.
- ei käytetty lähteitä.

Assessment criteria, good (3-4)

osallistunut kirjaston tapahtuman havainnointiin ja tuottaa siitä johdonmukaiseseti aihetta käsittelevän raportin
- Ideoi ja kehittää tapahtumaa ammattimaisesti
- tekee aktiivisesti työtä tiimin tavoitteiden eteen
- raprotissa tulee esiin tapahtuman kulku selkeästi.
- kuvia, videoita ym. on käytetty mm. asioiden selkeyttämiseksi
- rapportti sisältää muutaman lähdeviitteen
- ei havaittavissa asioiden omakohtaista reflektiota.

Assessment criteria, excellent (5)

- osallistunut kirjaston tapahtuman havainnointiin ja tuottaa siitä erittäin johdonmukaiseseti ja aihetta monipuoliseti käsittelevän raportin
Ideoi ja kehittää tapahtumaa ammattimaisesti ja uudistaen
- tekee aktiivisesti työtä tiimin tavoitteiden eteen, ottaa vastuuta tehtävien suorittamisesta
- raportissa tulee esiin tapahtuman kulku erittäin kattavasti ja loogisesti. Kuvia, videoita ym. on käytetty mm. asioiden selkeyttämiseksi.
- Tapahtumaa on kuvattu ja arvioitu useasta eri näkökulmasta
- raportissa on hyödynnetty erittäin monipuolisesti olemassa olevaa lähdeaineistoa.
- Itsereflektio on selkeä.ja asiaa on pohdittu monelta kantilta.
- Kirjallinen työ erittäin selkeä ja looginen.
- Osallistunut ryhmätehtävien tekemiseen ja jakaa tietoa muiden kanssa

Go back to top of page