Marketing (5 cr)
Code: 3011141-3002
General information
- Enrollment
- 04.06.2021 - 12.09.2021
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2021 - 25.12.2021
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Engineering and Business
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Teachers
- Monica Tamminen
- Course
- 3011141
Evaluation scale
H-5
Objective
Student gets a general view of marketing. The student understands the meaning of different means of marketing. The course also pays attention to the relationship between customer and company. The student internalises the stages of marketing thinking and the special characteristics of modern marketing attitude. The student gets readiness to assess the suitability of different competitive means in marketing for different marketing situations taking into account the theory of buying behaviour.
Content
Customer oriented marketing The marketing environment Consumer behaviour Segmentation The instruments of the marketing mix Campaign planning
Exam schedules
Kurssia ei suoriteta tenttimällä, eikä arvosanaa siksi voi korottaa.
Turun ammattikorkeakoulun tutkintosääntö:
Evaluation methods and criteria
Toiminnasta syntynyt evidenssi (tehtävät ja niistä koostettu portfolio), joissa näkyy vaadittava osaamisen kehittyminen.
Muista, että arvosanan muodostumiseen vaikuttaa erityisesti tekemisen ja oppimisen laatu. Ei pelkästään tuotosten pituus tai määrä.
Failed (0)
Opiskelija ei ole osallistunut aktiivisesti läsnäolotunneille ja ryhmän työskentelyyn. Opiskelijalla vakavia puutteita tietämyksessä, tekemisessä ja tuotoksissa. Esimerkiksi omaehtoinen tiedonhaku puuttuu tai vaadittua kirjallisuutta ei ole luettu tai vaadittuja työkaluja ja teorioita ei ole hyödynnetty tehtävissä tai osallistumattomuus vaadittuihin esityksiin tai tehtäviä puuttuu kokonaan tai ne on palautettu myöhässä. Minkäänlainen COPYPASTAUS ei ole sallittua ja aiheuttaa kurssin hylkäämisen sekä mahdollisesti muitakin seuraamuksia.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Tehtävät on palautettu aikataulussa, mutta ne ovat hyvin suppeita ja puutteellisia. Tai esityksissä on suuria puutteita.
Opiskelija käyttää keskeisiä liiketaloudellisia käsitteitä ja perusteorioita kertoessaan löydöksistään ja havainnoistaan. Osaa kuvailla, luokitella ja luetella asioita. Tuotokset ovat kuvailevia, mutta ei sisällä omaa pohdintaa tai syntyneitä oivalluksia. Yksittäiset teoriat tai käytännön havainnoinnit eivät linkity suurempaan kokonaisuuteen.
Assessment criteria, good (3-4)
Tehtävät on palautettu aikataulussa, ja ne ovat laajoja ja hyviä, teorioita on hyödynnetty, ja ohjeistettuja työkaluja on käytetty. Lähdekirjallisuutta on käytetty laajasti. Ja esitykset ovat ansiokkaita.
Opiskelija ymmärtää kokonaisuuksia ja käyttää teoriaa sen kuvaamiseen. Osoittaa kykyä soveltaa jotain aihealueeseen liittyvää periaatetta ja kykenee yhdistelemään asioita. Hyödyntää hankkimaansa materiaalia ja teoriaa tehtävien suorittamisessa.
Assessment criteria, excellent (5)
Tehtävien suorittamisessa on erityisiä ansioita ja ne ovat laajoja ja perusteellisia.
Opiskelija näkee alalle ja organisaatiolle kriittisiä menestystekijöitä, ymmärtää teorioita ja esittää perustellen löydöksiään. Kykenee näkemään kehittämiskohteita ja on kriittisesti ajatteleva. Osaa analysoida syy-seuraussuhteita ja käsittelee asioita oivaltavasti. Laadukasta taustamateriaalia on haettu, löydetty ja sen käyttö on perusteltua.