Service Design (5 cr)
Code: 3011659-3005
General information
- Enrollment
- 12.08.2021 - 30.08.2021
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 06.09.2021 - 31.12.2021
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Campus
- Location-independent
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 10 - 40
- Degree programmes
- Degree Programme in Business
- Teachers
- Riikka Kulmala
- Course
- 3011659
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Concepts of service design
User oriented service design
Service design process
Service design tools
Trends and scenarios in service design process
Objective
Having completed the course, the student is able to
- explain the principles of user-centric service design
- describe the process of service design
- use the methods of service design
- carry out a service design project
.
Content
- Principles and processes of service design
- Methods of service design
- User-centric service planning
Materials
Oppimateriaali löytyy pääosin sähköisenä. Linkit oppimateriaaliin löytyy opintojakson ITSlearning-ympäristöstä.
Oppimateriaali on pääosin englanniksi, mutta tehtäviin vastataan suomeksi.
Teaching methods
Oppimismenetelminä hyödynnetään seuraavia:
- ohjaajan antamat case-esimerkit
- pienryhmätehtävät
- oppimista tukevat testit
- yksilötehtävät
Pedagogic approaches and sustainable development
Pienryhmätyöt ja vertaisarviointi
Yksilötehtävät
Virtuaaliohjaus oppimisympäristö ITSlearningissä.
Student workload
Opintojakson laajuus on 5 opintopistettä, joka vastaa noin 135 tunnin työmäärää. Työmäärä jakautuu seuraavasti:
Pienyhmätehtävät ja vertaisarvioinnit: 20 h
Yksilötehtävät : 50 h
Monivalintatentit: 30 h
Teoriaan tutustuminen 35 h
Evaluation methods and criteria
Yksilötehtävät 5 kpl (50% arvosanasta)
Ryhmätehtävät 2 kpl (20% arvosanasta)
Testit 2 kpl (30% arvosanasta)
Failed (0)
Tehtävien suorittaminen osoittaa arviointikohteina olevissa kyvyissä olevan vakavia puutteitteita tai yli 50% opintojakson tehtävistä on jätetty tekemättä.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Opiskelija osoittaa hallitsevansa tehtävien suorittamisen minimikyvyt, mutta kyvyissä on huomattavia puutteita taitehtäviä on palauttamatta (3 kpl).
Testeistä arvosana 1-2
Assessment criteria, good (3-4)
Itsenäiset tehtävät on tehty hyvin ja esitetty selkeästi. Opiskelija osoittaa pääosin hallitsevansa tehtävien suorittamisen edellyttämät kyvyt. Testeistä on saatu arvosana 3-4. Lähes kaikki tehtävät on palautettu määräajassa.
Assessment criteria, excellent (5)
Itsenäisten tehtävien suorituksissa on arviointikriteerit huomioon ottaen useita huomattavia ansioita.
Testeistä arvosana 5.
Kaikki tehtävät on palautettu määräajassa.
Further information
Turun AMK 25 paikkaa,
muut amkit 15.
Avoin AMK: 0 paikkaa.