Skip to main content

Service Design (5 cr)

Code: 3011659-3005

General information


Enrollment
12.08.2021 - 30.08.2021
Registration for the implementation has ended.
Timing
06.09.2021 - 31.12.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Campus
Location-independent
Teaching languages
Finnish
Seats
10 - 40
Degree programmes
Degree Programme in Business
Teachers
Riikka Kulmala
Course
3011659
No reservations found for realization 3011659-3005!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Concepts of service design
User oriented service design
Service design process
Service design tools
Trends and scenarios in service design process

Objective

Having completed the course, the student is able to
- explain the principles of user-centric service design
- describe the process of service design
- use the methods of service design
- carry out a service design project
.

Content

- Principles and processes of service design
- Methods of service design
- User-centric service planning

Materials

Oppimateriaali löytyy pääosin sähköisenä. Linkit oppimateriaaliin löytyy opintojakson ITSlearning-ympäristöstä.
Oppimateriaali on pääosin englanniksi, mutta tehtäviin vastataan suomeksi.

Teaching methods

Oppimismenetelminä hyödynnetään seuraavia:


- ohjaajan antamat case-esimerkit
- pienryhmätehtävät
- oppimista tukevat testit
- yksilötehtävät

Pedagogic approaches and sustainable development

Pienryhmätyöt ja vertaisarviointi
Yksilötehtävät
Virtuaaliohjaus oppimisympäristö ITSlearningissä.

Student workload

Opintojakson laajuus on 5 opintopistettä, joka vastaa noin 135 tunnin työmäärää. Työmäärä jakautuu seuraavasti:

Pienyhmätehtävät ja vertaisarvioinnit: 20 h
Yksilötehtävät : 50 h
Monivalintatentit: 30 h
Teoriaan tutustuminen 35 h

Evaluation methods and criteria

Yksilötehtävät 5 kpl (50% arvosanasta)
Ryhmätehtävät 2 kpl (20% arvosanasta)
Testit 2 kpl (30% arvosanasta)

Failed (0)

Tehtävien suorittaminen osoittaa arviointikohteina olevissa kyvyissä olevan vakavia puutteitteita tai yli 50% opintojakson tehtävistä on jätetty tekemättä.

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Opiskelija osoittaa hallitsevansa tehtävien suorittamisen minimikyvyt, mutta kyvyissä on huomattavia puutteita taitehtäviä on palauttamatta (3 kpl).
Testeistä arvosana 1-2

Assessment criteria, good (3-4)

Itsenäiset tehtävät on tehty hyvin ja esitetty selkeästi. Opiskelija osoittaa pääosin hallitsevansa tehtävien suorittamisen edellyttämät kyvyt. Testeistä on saatu arvosana 3-4. Lähes kaikki tehtävät on palautettu määräajassa.

Assessment criteria, excellent (5)

Itsenäisten tehtävien suorituksissa on arviointikriteerit huomioon ottaen useita huomattavia ansioita.
Testeistä arvosana 5.
Kaikki tehtävät on palautettu määräajassa.

Further information

Turun AMK 25 paikkaa,
muut amkit 15.

Avoin AMK: 0 paikkaa.

Go back to top of page