Skip to main content

Optional Training: Developing Physiotherapy Learning Processes and Environments (9cr)

Code: TH00BF38-3002

General information


Enrollment
02.08.2020 - 11.06.2021
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.09.2020 - 31.05.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
1 - 9
Local portion
9 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Health and Well-being
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
4 - 8
Degree programmes
Degree Programme in Physiotherapy
Teachers
Pirjo Pennanen
Course
TH00BF38

Unfortunately, no reservations were found for the realization Optional Training: Developing Physiotherapy Learning Processes and Environments TH00BF38-3002. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.

Evaluation scale

Hyväksytty/Hylätty

Content scheduling

Mentorointitoiminta lukuvuonna 2020-2021

Opiskelija osallistuu ensimmäisen vuoden opiskelijoiden osaamisen kehittämiseen mentorointitoiminnassa. Hän toimii mentoritiimin aktiivisena jäsenenä ja järjestää ammatillisia oppimistilanteita viikoittain.

Tiimissä voi toimia koordinaattorina (tiimiveturina), jonka tehtäviin kuuluu suunnitella ja organisoida toimintaa kokonaisuutena sekä toimia tiedonvälittäjänä ohjaavan opettajan suuntaan. Koordinaattori hakee ja valitsee tiimin ja suunnittelee toiminnan perussisällöt ja sopii mentoreiden kanssa käytännön asioista. Hän asettaa vuoden toiminnalle tavoitteet ja raportoi toiminnan lukuvuoden lopussa.

Mentori suunnittelee ja toteuttaa konkreettisesti oppimistilanteita fysioterapian ammatillisten opintojen tiimoilta opetukseen linkittyen. Hän toimii tiimitasolla yhteissuunnittelun osalta ja parin/pienryhmän kanssa käytännön toteutuksessa.

Kummassakin roolissa opiskleija tekee omaan osaamisensa kehittymiseen liittyvän itsearvioinnin ja tavoitteet sekä arvioi toiminnan päättyessä oman osaamisen kehittymistä.

Objective

The student is able to
• design and implement vocational learning events and environments,
• work actively and responsibly with a participatory grip in a multidisciplinary network,
• use digital systems related to learning project and environments,
• evaluate and develop his/her physiotherapy learning skills and his/her ethical competences.

Content

As a learning enviroment different learning project
The study unit can consists of one or more projects.

Teaching methods

Opiskelijamentorointi ja siihen liittyen innovatiivisen ratkaisut vertaisoppimisessa

Student workload

itsearviointi ja tavoitteet alussa ja lopussa sekä mahdollisesti välillä.
Mentorointituokioihin tehtävät viikottaiset valmistelutehtävät

Assessment criteria, approved/failed

Hyväksytty: osallistuu aktiivisesti toimintaan ja sen kehittämiseen, tekee vaaditut oppimistehtävät ja hoitaa sovitut tehtävät toimintaan liittyen.

Go back to top of page