Skip to main content

Customer Acquisition and Telephone Selling Techniques (5 cr)

Code: KH00BS80-3002

General information


Enrollment
01.06.2022 - 11.09.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
29.08.2022 - 31.12.2022
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Professional Sales
Teachers
Arto Kuuluvainen
Course
KH00BS80
No reservations found for realization KH00BS80-3002!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Kurssin aikana opiskelijat perehtyvät asiakashankintaan ja asiakashankinnan työkaluihin osana myyntiprosessia. Kurssin suoritettuaan opiskelijat ovat...

1. Tutustuneet myyntiprosessiin ja nimenomaisesti sen alkupäähän,
2. Saaneet kokemusta puhelimesta myynnin ja asiakaspalvelun välineenä
3. Oppineet projektinhallintaa (asiakkaan toimeksiannosta laaditut projektisuunnitelmat aikataulutuksineen, puhelinkampanjan toteutus sekä tulosten raportointi)

Objective

Having completed the course the student is
- familiar with the principles and channels of gaining new customers as a part of sales process
- able to use telephone selling techniques as part of customer acquisition
- able to plan, execute and report a calling campaign.

Materials

Kurssin aikana jaetut materiaalit (luentorungot, podcastit jne.)

Vapaavalintainen kirja projektijohtamisesta.

Teaching methods

Projektioppiminen, kirjalliset tehtävät, lähiopetus

Pedagogic approaches and sustainable development

Työelämäyhteistyö, tiimioppiminen.

Student workload

Lähiopetus
Kirjareflektio
Kirjalliset tehtävät/learning checks
Toimeksianto/projektityö & raportti

Yhteensä 135 tuntia

Evaluation methods and criteria

Osallistuminen lähitunneille 5p/kerta, max. 20 p
Osallistuminen Best Virtual Seller–myyntikilpailuun tuomarina 10 p (voi vielä muuttua)
Kirjareflektio projektinhallinnasta 25 p
Projektisuunnitelma (kirjallinen suunnitelma ja läsnäolo esitelmässä) 10 p
Osallistuminen tiimin työskentelyyn (vertaisarviointi)10 p
Projektiraportti 10 p
Kirjalliset työt/oppimisreflektiot 10 p

Failed (0)

Opiskelija ei ole osallistunut aktiivisesti luennoille ja ryhmän työskentelyyn (projektityö tai vaaditut kirjalliset tuotokset tekemättä). Opiskelijalla vakavia puutteita kurssin aihepiiriin liittyvässä tietämyksessä, tekemisessä ja tuotoksissa

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Opiskelija on osallistunut heikosti luennoille. Myös ryhmätyössä osallistuminen on ollut heikkoa tai puutteellista. Opiskelijalla on kirjallisten tuotosten perusteella vaikeuksia ymmärtää ja kuvailla kurssin aihepiiriä ja sen osa-alueita.

Assessment criteria, good (3-4)

Opiskelija on osallistunut aktiivisesti luennoille sekä niillä käytävään keskusteluun. Hän on kyennyt näyttämään oppimistaan ja osaamistaan kirjallisten tuotosten muodossa.

Toimeksiannossa opiskelija on aktiivisesti osallistunut ryhmän työskentelyyn ja esitykseen. Kirjareflektiossa projektijohtamista on käsitelty kypsästi ja rakentavasti.

Toimeksianto on laadukkaasti ja asiaan perehtyen toteutettu ja raporoitu.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelijan ajattelu on itsenäistä ja laaja-alaista. Opiskelija kykenee ymmärtämään laajasti myyntiprosessin eri osa-alueita erityisesti puhelintyöskentelyn huomioiden.

Luennoille osallistuminen on ollut kiitettävällä tasolla jonka lisäksi kirjalliset tuotokset ovat erinomaisia. Ryhmätyön/toimeksiannon suorittaminen ja raportointi on perusteellista ja laadukasta.

Go back to top of page