Skip to main content

Basics of Marketing (5 cr)

Code: KU00BZ01-3002

General information


Enrollment
29.08.2022 - 04.09.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
06.09.2022 - 01.12.2022
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
4 cr
Virtual portion
1 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Arts Academy
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
15 - 22
Degree programmes
Degree Programme in Media Arts
Teachers
Minna Teittinen
Teacher in charge
Minna Teittinen
Course
KU00BZ01
No reservations found for realization KU00BZ01-3002!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Markkinoinnin peruskäsitteet, kohderyhmäajattelu, tärkeimmät kilpailukeinot, asiakaslähtöinen markkinoinnin suunnittelu

Opintojakso jakautuu kolmeen osaan: Markkinoinnin suunnittelun perusteet, Mainostoimistotyöskentely ja Markkinointimix

Näkökulma markkinointiin on vahvasti mainonnan suunnittelun ja markkinointiviestinnän näkökulma

Objective

After completing the course, the student has the competence to:
- describe the starting points and areas of marketing thinking
- describe the key concepts, practices and means of marketing
- Define the importance of marketing and the role of your business in your field
- Define the design elements and meaning of customer-oriented marketing

Content

.

Materials

Kurssikirjat:
* Markkinoinnin maailma (Bergström, Leppänen 2007)
* Kestävä markkinointi (Lillberg, Mattila 2020)

Muu materiaali jaetaan lähiopetuksessa

Teaching methods

Lähiopetuksessa luentoja ja harjoituksia tehtäväperustaisesti ja vuorovaikutuksellisesti, tiimityöskentelyä ja itsenäisiä harjoituksia, itsenäinen tiedonhaku

Exam schedules

-

Pedagogic approaches and sustainable development

tiimityöskentely, vertaisoppiminen, interaktiiviset luennot ja harjoitukset, työelämälähtöisyys, itsenäinen tiedonhaku

Completion alternatives

-

Student workload

harjoituksia pienryhmissä ja itsenäisesti
kurssikirjoihin perustuva etätehtävä
tehtävät tarkemmin ItsLearningissä

Evaluation methods and criteria

Aktiivinen osallistuminen lähiopetukseen ja harjoituksiin, tiimityöskentelyn aktiivisuus ja tehtävien suorittaminen ohjeistuksen mukaan, itsenäisten tehtävien ohjeistuksen mukainen suorittaminen

Arviointi media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti

Go back to top of page