Laboratory Works in Health Technology (5 cr)
Code: 5000BL71-3003
General information
- Enrollment
- 02.12.2022 - 15.01.2023
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.01.2023 - 30.04.2023
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 4 cr
- Virtual portion
- 1 cr
- RDI portion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Engineering and Business
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 15 - 35
- Degree programmes
- Degree Programme in Information and Communication Technology
- Teachers
- Teppo Saarenpää
- Teacher in charge
- Teppo Saarenpää
- Groups
-
PTIVIS20HTerveysteknologia
- Course
- 5000BL71
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Opintojakson aloitus ja suorituksen ohjeistus 1/2023
Laboratoriotöiden suoritus 1-2/2023
Design thinking luentoja 2-4/2023
Materials
Oppimateriaali tulee jaettavaksi sähköiselle oppimisalustalle.
Teaching methods
Osa opintojaksosta toteutetaan parityönä Health Tech laboratoriossa. Toinen osa opintojaksosta toteutetaan yhdessä Turun yliopiston hoitotieteenlaitoksen ja TYKS:n kanssa yhteistyössä Design thinking osuudessa. Tämä osuus koostuu luennoista ja monialaisesta pienryhmätyöskentelystä.
Pedagogic approaches and sustainable development
Pienryhmäopetus, monialainen yhteistyö, lähiopetus, seminaarityöskentely, ammatilliset vierailut, laboratoriotyöskentely.
Completion alternatives
Ei ole.
Student workload
Design thinking lähiopetus 18h
Pienryhmätyöskentely 67h
Laboratoriotyöskentely 50h
Evaluation methods and criteria
Laboratoriotyöt arvioidaan numeerisesti skaalalla 0-5. Kurssin hyväksytty suoritus vaatii kaikkien töiden hyväksyttyä suorittamista.
Design thinking työskentely ja raportti arvioidaan skaalalla 0-5. Kurssin hyväksytty suoritus vaatii myös tämän hyväksyttyä suorittamista.
Kurssin kokonaisarvosana muodostuu 33% laboratoriotehtävien osuudesta ja 67% Design thinking tehtävien suorittamisesta.
Failed (0)
Opiskelija ei ole suorittanut hyväksytystä joko Design Thinkin tai laboratoriotyö osuutta (tai molempia).
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Opiskelija on perehtynyt laboratoriotöiden sisältöön ja tarkoitukseen sekä tuottanut raportin siitä. Opiskelija on perehtynyt Design thinking ajatteluun ja ymmärtää sen perusperiaatteet.
Assessment criteria, good (3-4)
Opiskelija on perehtynyt laboratoriotöiden sisältöön ja tarkoitukseen sekä tuottanut raportin siitä. Opiskelija on ymmärtää Design thinking ajattelun ja osaa sen perusperiaatteet.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija on perehtynyt ja ymmärtää vertailukohteidensa sisällön ja tarkoituksen sekä teknologian merkityksen siellä. Opiskelija ymmärtää ICT insinöörin roolin kyseisissä vierailukohteissa.
Opiskelija on perehtynyt ja ymmärtää laboratoriotöiden sisällön ja tarkoitukseen sekä tuottanut raportin siitä. Opiskelija on ymmärtää Design thinking ajattelun ja osaa soveltaa sitä tuotekehityksessä.