Development task (10 cr)
Code: 3011380-3013
General information
- Enrollment
- 01.06.2021 - 30.09.2021
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2021 - 31.12.2021
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 10 cr
- Local portion
- 3 cr
- Virtual portion
- 7 cr
- RDI portion
- 10 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Engineering and Business
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 1 - 50
- Degree programmes
- Degree Programme in Business
- Teachers
- Sari Asteljoki
- Heidi Hongisto
- Paula Savolainen
- Course
- 3011380
Evaluation scale
Hyväksytty/Hylätty
Content scheduling
Toteutuu yhdessä Tutkimus- ja kehittämismenetelmien opintojen (5 op) kanssa.
Alkuinfo pidetään 20.5. klo12.30-13 Teams
Lähijaksot:
I
9.9. klo 09.15-16.00
- Alustus TKI-osaamisen kokonaisuuteen
- Tiedonhankinnan perusteet -kurssin aloitusinfo klo 13-13:30 (toteutuu 1 op verkkokurssina)
II
7.10. klo 09.15-16.00
- Aihealueeseen liittyvät löydökset
- Kyselyn laadinnasta
- Tiedonhankinnan perusteet -kurssin ohjausaika klo 15-16 Teams
III
4.11. 09.15-16.00
- Raportoinnista
- Menetelmistä mm. kysely, haastattelu
IV
9.12. klo 09.15-16.00
- Esitykset, oman asiantuntijuuden kehittyminen
- Miten jatkan aihetta opinnäytetyöksi
Objective
x
Materials
Ilmoitetaan Its:ssä
Tiedonhankinnan perusteet: Tiedonhakijan oppaat soveltuvin osin (http://libguides.turkuamk.fi/)
Teaching methods
Lähipäivät, itsenäinen opiskelu, tiimityö, opetuskeskustelut ryhmissä.
Itsenäinen oppiminen verkossa (Tiedonhankinnan perusteet).
Exam schedules
-
Pedagogic approaches and sustainable development
Opiskelijaa aktivoivat oppimismenetelmät, yrittäjyys, työelämälähtöisyys, joustavuus, monialaisuus, luovuus, monipuolinen kehittävä arviointi, kansainvälisyys, opinnollistaminen ja itsensä työllistäminen.
Completion alternatives
-
Student workload
Kehittämistehtävän tunnit ovat 243h (9 op), josta neljä lähipäivää + Tiedonhankinta 27h (1 op).
Evaluation methods and criteria
Arviointi noudattelee opinnäytetyön kriteereitä.
Failed (0)
Ongelmaa ei ole määritelty.
Tietoperustaa ei ole hyödynnetty ja/tai suppeasti ja irrallisesti.
Tuloksia ei ole esitetty kunnolla, vaan pintapuolisesti ja/tai omiin kokemuksiin nojautuen.
Tavoitteiden saavuttamista ei ole arvioitu ja ongelmien avoimeksi jäämistä on perusteltu puutteellisesti.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Ongelma (mihin haetaan vastausta) ja tavoitteet on osittain määritetty.
Tietoperustaa (aihealueesta ja menetelmistä) on hyödynnetty, mutta suppeasti ja se jää irralliseksi.
Tulokset on esitetty ja niitä on arvioitu, mutta pintapuolisesti tai omiin kokemuksiin rajoittuen. Tavoitteiden saavuttamista on arvioitu heikosti ja mahdollista ongelmien avoimeksi jäämistä on perusteltu puutteellisesti.
Assessment criteria, good (3-4)
Ongelman (mihin haetaan vastausta) asettelu on selkeä.
Tavoitteiden määrittely on perusteltu.
Tietoperustaa (aihealueesta ja menetelmistä) on hyödynnetty ja tukee aihealuetta.
Tulokset on esitetty huolellisesti. Tavoitteiden saavuttamista on arvioitu perustellen. Tavoitteiden saavuttaminen liittyy tietoperustaan ja ongelmaan.
Assessment criteria, excellent (5)
Ongelman (mihin haetaan vastausta) asettelu on oivaltava. Tavoitteiden määrittely on selkeä, täsmällinen ja hyvin perusteltu.
Tietoperusta (aihealueesta ja menetelmistä) syventää aihealueen käsittelyä.
Tulokset on esitetty syvällisesti ja kriittisesti analysoiden. Tavoitteiden saavuttamista on arvioitu reflektoiden. Tavoitteiden saavuttaminen liittyy tietoperustaan ja ongelmaan.
Further information
-