Digital Marketing 2 (5 cr)
Code: 3011614-3008
General information
- Enrollment
- 01.06.2022 - 31.08.2022
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 06.09.2022 - 27.11.2022
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Engineering and Business
- Campus
- Salo IoT Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Business
- Teachers
- Janne Granfors
- Course
- 3011614
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Kurssilla opitaan digitaalisen markkinoinnin johtamisen keinoja, joilla hankitaan ja vahvistetaan asiakkuuksia kustannustehokkaasti. Teemoja ovat mm. - brändin vahvistaminen
- sisältömarkkinointi
- markkinointi somekanavissa
- liidien tuottaminen
- asiakaskokemuksen vahvistaminen ja mittaaminen
- analytiikan hyödyntäminen
Objective
Student
- is able to use appropriate channels and actions in order to drive traffic to a web-site
- is able to identify and create good contents on web-pages
- knows means to create customer contacts and collect customer register via web-site
- knows the potential of viral marketing
- perceives the potential of various social media platforms
Content
- Conducting traffic to a web-page
- Content marketing
- Social media
Materials
Luentomateriaalit
Karjaluoto H., Lahtinen N., Mero J., Pulkka K. 2022. Digimarkkinointi. Alma Talent. Helsinki.
Teaching methods
Lähi- ja etäoppiminen
- luennot, alustukset ja case-esimerkit
- itsenäinen ja ryhmässä tapahtuva opiskelu
Pedagogic approaches and sustainable development
Luennot
Itsenäinen opiskelu
Case-oppiminen
Flipped learning
Ryhmä- ja parikeskustelut
Vertaisarviointi
Student workload
5 opintopistettä, joka vastaa n. 135 tuntia opiskelua.
Kontaktiopinnot 16 h
Etäopiskelu 119 h
- ennakkotehtävät
- case-tehtävät
- tentti
- vertaisarviointi
Evaluation methods and criteria
Opintojakso arvioidaan asteikolla 0–5. Painotus:
Case-tehtävät:
Brändin rakentaminen (50%), vertaisarviointi
Analytiikan hyödyntäminen (25%)
Yksilötentti (25%)
Kurssilla on läsnäolovelvoite. Yhdestä poissaolosta ei hylätä. Aktiivisuus kontaktiopinnoissa voi vaikuttaa arvosanaan laskevasti tai nostavasti.
Failed (0)
Tehtäviä ei palauteta määräaikaan mennessä. Läsnäolovelvoite ei täyty (poikkeuksena pakottavat, erikseen sovitut poissaolot).
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Tehtävävastaukset ovat puutteellisia sisällöltään. Niissä tuodaan hyvin pintapuolisesti aiheen mukaista asiaa esille eikä lähteitä ole esitetty tai niitä on erittäin vähän. Oma pohdinta puuttuu kokonaan. Ilmaisu on heikkoa.
Assessment criteria, good (3-4)
Tehtäväpalautuksissa on tuotu aiheen mukaista asiaa hyvin esille niin oman tiedonhaun kuin alustustenkin pohjalta. Omassa tiedonhaussa on käytetty lähteitä. Tehtäväpalautuksissa on tuotu esille omia pohdintoja sekä mahdollisia esimerkkejä. Dokumentaatio on hyvällä tasolla.
Assessment criteria, excellent (5)
Tehtäväpalautuksissa on tuotu erinomaisesti aiheen mukaista asiaa esille niin oman tiedonhaun kuin esimerkkitapaustenkin pohjalta. Omassa tiedonhaussa on käytetty lähteitä monipuolisesti ja lähdemerkinnät ovat asianmukaiset. Palautuksissa on tuotu esille omia pohdintoja sekä mahdollisia esimerkkejä kiitettävästi dokumentoituna.