Skip to main content

Digital Marketing 2 (5 cr)

Code: 3011614-3008

General information


Enrollment
01.06.2022 - 31.08.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
06.09.2022 - 27.11.2022
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Engineering and Business
Campus
Salo IoT Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Business
Teachers
Janne Granfors
Course
3011614
No reservations found for realization 3011614-3008!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Kurssilla opitaan digitaalisen markkinoinnin johtamisen keinoja, joilla hankitaan ja vahvistetaan asiakkuuksia kustannustehokkaasti. Teemoja ovat mm. - brändin vahvistaminen
- sisältömarkkinointi
- markkinointi somekanavissa
- liidien tuottaminen
- asiakaskokemuksen vahvistaminen ja mittaaminen
- analytiikan hyödyntäminen

Objective

Student
- is able to use appropriate channels and actions in order to drive traffic to a web-site
- is able to identify and create good contents on web-pages
- knows means to create customer contacts and collect customer register via web-site
- knows the potential of viral marketing
- perceives the potential of various social media platforms

Content

- Conducting traffic to a web-page
- Content marketing
- Social media

Materials

Luentomateriaalit
Karjaluoto H., Lahtinen N., Mero J., Pulkka K. 2022. Digimarkkinointi. Alma Talent. Helsinki.

Teaching methods

Lähi- ja etäoppiminen
- luennot, alustukset ja case-esimerkit
- itsenäinen ja ryhmässä tapahtuva opiskelu

Pedagogic approaches and sustainable development

Luennot
Itsenäinen opiskelu
Case-oppiminen
Flipped learning
Ryhmä- ja parikeskustelut
Vertaisarviointi

Student workload

5 opintopistettä, joka vastaa n. 135 tuntia opiskelua.

Kontaktiopinnot 16 h
Etäopiskelu 119 h
- ennakkotehtävät
- case-tehtävät
- tentti
- vertaisarviointi

Evaluation methods and criteria

Opintojakso arvioidaan asteikolla 0–5. Painotus:

Case-tehtävät:
Brändin rakentaminen (50%), vertaisarviointi
Analytiikan hyödyntäminen (25%)
Yksilötentti (25%)

Kurssilla on läsnäolovelvoite. Yhdestä poissaolosta ei hylätä. Aktiivisuus kontaktiopinnoissa voi vaikuttaa arvosanaan laskevasti tai nostavasti.

Failed (0)

Tehtäviä ei palauteta määräaikaan mennessä. Läsnäolovelvoite ei täyty (poikkeuksena pakottavat, erikseen sovitut poissaolot).

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Tehtävävastaukset ovat puutteellisia sisällöltään. Niissä tuodaan hyvin pintapuolisesti aiheen mukaista asiaa esille eikä lähteitä ole esitetty tai niitä on erittäin vähän. Oma pohdinta puuttuu kokonaan. Ilmaisu on heikkoa.

Assessment criteria, good (3-4)

Tehtäväpalautuksissa on tuotu aiheen mukaista asiaa hyvin esille niin oman tiedonhaun kuin alustustenkin pohjalta. Omassa tiedonhaussa on käytetty lähteitä. Tehtäväpalautuksissa on tuotu esille omia pohdintoja sekä mahdollisia esimerkkejä. Dokumentaatio on hyvällä tasolla.

Assessment criteria, excellent (5)

Tehtäväpalautuksissa on tuotu erinomaisesti aiheen mukaista asiaa esille niin oman tiedonhaun kuin esimerkkitapaustenkin pohjalta. Omassa tiedonhaussa on käytetty lähteitä monipuolisesti ja lähdemerkinnät ovat asianmukaiset. Palautuksissa on tuotu esille omia pohdintoja sekä mahdollisia esimerkkejä kiitettävästi dokumentoituna.

Go back to top of page