Development Project in Digital Business 1 (5 cr)
Code: 3011617-3008
General information
- Enrollment
- 01.12.2021 - 10.05.2022
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 18.01.2022 - 10.05.2022
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Engineering and Business
- Campus
- Salo IoT Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Business
- Teachers
- Kai Schleutker
- Timo Luukka
- Course
- 3011617
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Edellytys kurssille osallistunmiselle: eBusiness ja Digitaalinen markkinointi 1 kurssit suoritettu tai osallistuminen kurssille kevätlukukaudella 2022.
Tavoite:
Opiskelija osaa rajata ja toteuttaa jonkin käytännön kehittämis- tai selvitystehtävän joka liittyy jonkin digitaalista liiketoimintaa tai digitaalista markkinointia käsittelevän opintojakson aihealueeseen. Kehittämistehtävässä hän soveltaa ja syventää opintojakson tietoja ja taitoja. Hän osaa dokumentoida tekemänsä työn.
Sisältö:
Vapaavalintainen, mutta ohjaajan kanssa etukäteen sovittava kehittämis- tai selvitystehtävä opiskelijan omalta työpaikalta tai vaihtoehtoisesti joku muu ohjaajan kanssa erikseen sovittu tehtävä.
Tehtävänanto eBusiness ja Digitaalinen markkinointi 1 lähipetuksen yhteydessä.
Tehtävien purku ja analyysi ma 10.5. 2022.
Henkilökohtaisen tehtävän laajuus, sisältö ja laatu.
Yleisvaatimus:
Toimeksianto vastaa annettujen ohjeiden tavoitteita. Tehtävä asettaa tavoitteet ja määrittää sen kontekstin ohjeiden tavoitteiden mukaisesti. Tehtävä hyödyntää faktoja jotka esitetään tavalla, joka tukee yrityksen johdon päätöksentekoa. Työskentely on kehittävää ja oppimista edistävää.
Lähipäivät: Tehtävä tehdään etätehtävänä. Kaikkien kehittämistehtävien purku (T Luukka/K Schleutker) 10.5.2022 klo 09:15 - 17:00.
Objective
Student is able to define and execute a development project that relates to digital business or digital marketing topics studied in the current semester. He/she applies and deepens his/her knowledge and skills and is able to document the development work.
Content
Vapaavalintainen kehittämis- tai selvitystehtävä esimerkiksi opiskelijan omalta työpaikalta.
Materials
Aihe- ja tehtäväkohtainen. Sovittava opettajan kanssa erkiseen.
Teaching methods
Tehtäväperustainen oppiminen, oppimisen omaksumisen syventämistä ja käyttöönottoa työpaikalla.
Exam schedules
Kurssilla ei ole tenttiä.
Pedagogic approaches and sustainable development
Innovaatiopedagogiikka, erityisesti työelämälähtöisyys ja digioppiminen. Aloitteelisuuteen perustuva luova työskentely, verkostoituminen sekä kriittistä ajattelua rohkaiseva tehtävien analysointi. Käänteinen opetus.
Completion alternatives
Sovittava opettajan kanssa erikseen.
Student workload
5 op = 135 tuntia
Evaluation methods and criteria
Arvioinnin kohteina ovat osallistuminen lähiopetukseen sekä henkilökohtainen tehtävät.
YLEISVAATIMUS TEHTÄVIEN ARVIOINNILLE
Toimeksianto vastaa annettujen ohjeiden tavoitteita. Tehtävä asettaa tavoitteet ja määrittää sen kontekstin ohjeiden tavoitteiden mukaisesti. Tehtävä hyödyntää faktoja jotka esitetään tavalla, joka tukee yrityksen johdon päätöksentekoa. Työskentely on kehittävää ja oppimista edistävää.
Opiskelijan on osallistuttava tehtävän purkuun lähiopetuksessa. Poikkeukset sovittava opettajan kanssa erikseen.
Takarajasta myöhästyminen alentaa tehtävän arvosanaa.
Failed (0)
Tehtävä ei vastaa toimeksiantoa, on liian suppea 5 op:n kurssin suoritukseksi ja/tai on laadultaan puutteellinen.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Opiskelija toimii ohjeita noudattaen, muttei tuota itsenäisiä ratkaisuja.
Opiskelija hyödyntää faktatietoja puutteellisesti.
Oppimistavoitteet noudattavat ohjeiden ja toimeksiannon tavoitteita, mutta opiskelija saavuttaa vain osan tavoitteista.
Assessment criteria, good (3-4)
Opiskelija toimii itsenäisesti ja alan tietotaitoa hyödyntäen.
Tuotos on selkeästi tavoitteellista sekä kehityshakuista ja hyödyllistä.
Tietoperustan ja faktojen valinta ja soveltaminen ovat monipuolista ja aiheeseen sopivaa.
Johtopäätösten esittäminen on loogista ja selkeää.
Tuotoksessa on kriittistä ajattelua ja se on toteuttamiuskelpoinen.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija osaa soveltaa faktoja sekä kehittämismenetelmiä ja kehittämisehdotukset ovat innovatiivisia sekä toteuttamiskelpoisia.
Tietoperustan käyttö on monipuolista ja lähteitä on käytetty kriittisesti.
Tuotos tai sen osat osoittavat erinomaista työskentelyä ja perusteltua kriittistä ajattelua.
Johtopäätösten esittäminen pohjautuu tietoperustaan, on loogista keskeisten asioiden esittämistä sekä omaa pohdintaa sisältävää.
Työskentely on innovatiivista ja aktiivista.