Skip to main content

Development Project in Digital Business 2 (5 cr)

Code: 3011618-3008

General information


Enrollment
13.09.2022 - 09.12.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
06.09.2022 - 09.12.2022
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Engineering and Business
Campus
Salo IoT Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Business
Teachers
Timo Luukka
Janne Granfors
Course
3011618
No reservations found for realization 3011618-3008!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Edellytys kurssille osallistumiseen: Digitaaliset liiketoimintamallit ja Digitaalinen markkinointi 2 kurssit suoritettu tai osallistuminen saman lukukauden em. kursseihin.
Tavoite:
Opiskelija osaa rajata ja toteuttaa jonkin käytännön kehittämis- tai selvitystehtävän joka liittyy jonkin Digitaaliset Liiketoimintamallit tai Digitaalinen markkinointi 2 -kurssien aihealueeseen. Kehittämistehtävässä hän soveltaa ja syventää opintojakson tietoja ja taitoja. Hän osaa dokumentoida tekemänsä työn.
Sisältö:
Vapaavalintainen kehittämis- tai selvitystehtävä joko opiskelijan omalta työpaikalta tai ohjaajan kanss erikseen sovittavasta aiheesta.
Tehtävänanto Digitaaliset liiketoimintamallit ja Digitaalinen markkinointi 2 lähipetuksen yhteydessä.
Tehtävien purku ja analyysi 09.12.2022.
Henkilökohtaisen tehtävän laajuus, sisältö ja laatu.
Yleisvaatimus:
Toimeksianto vastaa annettujen ohjeiden tavoitteita. Tehtävä asettaa tavoitteet ja määrittää sen kontekstin ohjeiden tavoitteiden mukaisesti. Tehtävä hyödyntää faktoja jotka esitetään tavalla, joka tukee yrityksen johdon päätöksentekoa. Työskentely on kehittävää ja oppimista edistävää.

Objective

Student is able to define and execute a development project that relates to digital business or digital marketing topics studied in the current semester. He/she applies and deepens his/her knowledge and skills and is able to document the development work.

Content

Vapaavalintainen kehittämis- tai selvitystehtävä esimerkiksi opiskelijan omalta työpaikalta.

Materials

Aihe- ja tehtäväkohtainen. Sovitaan erikseen opettajan kanssa.

Teaching methods

Tehtäväperustainen oppiminen, oppimisen omaksumisen syventämistä ja käyttöönottoa työpaikalla.

Exam schedules

Kurssin ei sisälly tenttiä.

Pedagogic approaches and sustainable development

Innovaatiopedagogiikka, erityisesti työelämälähtöisyys ja digioppiminen. Aloitteelisuuteen perustuva luova työskentely, verkostoituminen sekä kriittistä ajattelua rohkaiseva tehtävien analysointi. Käänteinen opetus.

Completion alternatives

Valinnaista suoritustapaa ei ole tarjolla.

Student workload

5 op = 135 tuntia

Evaluation methods and criteria

Aiheen valinta, tehtävän laajuus ja opiskelijan työn laatu.

Failed (0)

Tehtävä ei vastaa toimeksiantoa, on liian suppea 5 op:n kurssin suoritukseksi ja/tai on laadultaan puutteellinen.

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Opiskelija toimii ohjeita noudattaen, muttei tuota itsenäisiä ratkaisuja.
Opiskelija hyödyntää faktatietoja puutteellisesti.
Oppimistavoitteet noudattavat ohjeiden ja toimeksiannon tavoitteita, mutta opiskelija saavuttaa vain osan tavoitteista.

Assessment criteria, good (3-4)

Opiskelija toimii itsenäisesti ja alan tietotaitoa hyödyntäen.
Tuotos on selkeästi tavoitteellista sekä kehityshakuista ja hyödyllistä.
Tietoperustan ja faktojen valinta ja soveltaminen ovat monipuolista ja aiheeseen sopivaa.
Johtopäätösten esittäminen on loogista ja selkeää.
Tuotoksessa on kriittistä ajattelua ja se on toteuttamiskelpoinen.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osaa soveltaa faktoja sekä kehittämismenetelmiä ja kehittämisehdotukset ovat innovatiivisia sekä hyödynnettävissä.
Tietoperustan käyttö on monipuolista ja lähteitä on käytetty kriittisesti.
Tuotos tai sen osat osoittavat erinomaista työskentelyä ja perusteltua kriittistä ajattelua.
Johtopäätösten esittäminen pohjautuu tietoperustaan, on loogista keskeisten asioiden esittämistä sekä omaa pohdintaa sisältävää.
Työskentely on innovatiivista ja aktiivista.

Go back to top of page