Skip to main content

Customer Service (2 cr)

Code: TE00BQ51-3008

General information


Enrollment

02.12.2023 - 12.01.2024

Timing

01.01.2024 - 24.05.2024

Number of ECTS credits allocated

2 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

Engineering and Business

Campus

Kupittaa Campus

Teaching languages

  • Finnish

Degree programmes

  • Degree Programme in Automotive and Transportation Engineering

Teachers

  • Heidi Kurvinen

Groups

  • PAUTOS23A
    PAUTOS23A
  • 09.01.2024 14:00 - 16:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito TE00BQ51-3008
  • 16.01.2024 14:00 - 16:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito TE00BQ51-3008
  • 23.01.2024 14:00 - 16:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito TE00BQ51-3008
  • 30.01.2024 14:00 - 16:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito TE00BQ51-3008
  • 27.02.2024 14:00 - 17:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito TE00BQ51-3008
  • 05.03.2024 14:00 - 17:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito TE00BQ51-3008
  • 12.03.2024 14:00 - 17:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito TE00BQ51-3008
  • 19.03.2024 14:00 - 17:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito TE00BQ51-3008
  • 26.03.2024 14:00 - 17:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito TE00BQ51-3008
  • 02.04.2024 14:00 - 17:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito TE00BQ51-3008
  • 19.04.2024 11:30 - 15:30, Tentti TE00BQ51-3008 jaTE00BQ51-3009 Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito
  • 29.04.2024 11:30 - 15:00, Uusintatentti / Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito
  • 13.05.2024 11:30 - 15:30, Uusintatentti Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito

Objective

customer service
custumer behavior
customer experience

Content

customer service
custumer behavior
customer experience

Evaluation scale

H-5