Managing Customers and Customer Experience (5 cr)
Code: 3101275-3006
General information
Enrollment
01.12.2023 - 11.01.2024
Timing
11.01.2024 - 21.03.2024
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
Engineering and Business
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
- Finnish
Seats
15 - 30
Degree programmes
- Degree Programme in Professional Sales
Teachers
- Saara Tikkanen
Groups
-
PMYYNS22
- 11.01.2024 09:00 - 12:00, Asiakkuuksien ja asiakaskokemuksen johtaminen 3101275-3006
- 18.01.2024 09:00 - 12:00, Asiakkuuksien ja asiakaskokemuksen johtaminen 3101275-3006
- 25.01.2024 13:00 - 16:00, Asiakkuuksien ja asiakaskokemuksen johtaminen 3101275-3006
- 01.02.2024 09:00 - 12:00, Asiakkuuksien ja asiakaskokemuksen johtaminen 3101275-3006
- 08.02.2024 14:00 - 17:00, Asiakkuuksien ja asiakaskokemuksen johtaminen 3101275-3006
- 15.02.2024 09:00 - 12:00, Asiakkuuksien ja asiakaskokemuksen johtaminen 3101275-3006
- 07.03.2024 14:00 - 17:00, Asiakkuuksien ja asiakaskokemuksen johtaminen 3101275-3006
- 14.03.2024 09:00 - 12:00, Asiakkuuksien ja asiakaskokemuksen johtaminen 3101275-3006
- 21.03.2024 13:00 - 16:00, Asiakkuuksien ja asiakaskokemuksen johtaminen 3101275-3006
Objective
Student is able:
- to create and develop business relationships in B-to-B markets
Content
Managing customers
Customer experience
Evaluation scale
H-5