Skip to main content

Managing Customers and Customer Experience (5 cr)

Code: 3101275-3006

General information


Enrollment

01.12.2023 - 11.01.2024

Timing

11.01.2024 - 21.03.2024

Number of ECTS credits allocated

5 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

Engineering and Business

Campus

Kupittaa Campus

Teaching languages

  • Finnish

Seats

15 - 30

Degree programmes

  • Degree Programme in Professional Sales

Teachers

  • Saara Tikkanen

Groups

  • PMYYNS22
  • 11.01.2024 09:00 - 12:00, Asiakkuuksien ja asiakaskokemuksen johtaminen 3101275-3006
  • 18.01.2024 09:00 - 12:00, Asiakkuuksien ja asiakaskokemuksen johtaminen 3101275-3006
  • 25.01.2024 13:00 - 16:00, Asiakkuuksien ja asiakaskokemuksen johtaminen 3101275-3006
  • 01.02.2024 09:00 - 12:00, Asiakkuuksien ja asiakaskokemuksen johtaminen 3101275-3006
  • 08.02.2024 14:00 - 17:00, Asiakkuuksien ja asiakaskokemuksen johtaminen 3101275-3006
  • 15.02.2024 09:00 - 12:00, Asiakkuuksien ja asiakaskokemuksen johtaminen 3101275-3006
  • 07.03.2024 14:00 - 17:00, Asiakkuuksien ja asiakaskokemuksen johtaminen 3101275-3006
  • 14.03.2024 09:00 - 12:00, Asiakkuuksien ja asiakaskokemuksen johtaminen 3101275-3006
  • 21.03.2024 13:00 - 16:00, Asiakkuuksien ja asiakaskokemuksen johtaminen 3101275-3006

Objective

Student is able:
- to create and develop business relationships in B-to-B markets

Content

Managing customers
Customer experience

Evaluation scale

H-5