Skip to main content

Managing Customers and Service Design (5 cr)

Code: KH00BT03-3003

General information


Enrollment

01.12.2023 - 22.01.2024

Timing

15.01.2024 - 18.03.2024

Number of ECTS credits allocated

5 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

Engineering and Business

Campus

Kupittaa Campus

Teaching languages

  • Finnish

Seats

0 - 40

Teachers

  • Saara Tikkanen
  • Janne Granfors

Groups

  • PMMWES22
  • 22.01.2024 14:00 - 17:00, Asiakkuuksien johtaminen ja palvelumuotoilu KH00BT03-3003
  • 29.01.2024 14:00 - 17:00, Asiakkuuksien johtaminen ja palvelumuotoilu KH00BT03-3003
  • 05.02.2024 14:00 - 17:00, Asiakkuuksien johtaminen ja palvelumuotoilu KH00BT03-3003
  • 12.02.2024 12:00 - 15:00, Asiakkuuksien johtaminen ja palvelumuotoilu KH00BT03-3003
  • 26.02.2024 12:00 - 15:00, Asiakkuuksien johtaminen ja palvelumuotoilu KH00BT03-3003
  • 04.03.2024 12:00 - 15:00, Asiakkuuksien johtaminen ja palvelumuotoilu KH00BT03-3003
  • 11.03.2024 12:00 - 15:00, Asiakkuuksien johtaminen ja palvelumuotoilu KH00BT03-3003

Objective

Having completed the course, the student is able to:
• apply customer oriented thinking in sales processes
• develop profitable customer relationships
• explain the principles of user-centric service design
• describe the process of service design
• use the methods of service design

Content

• Managing customers
• Customer experience
• Process and methods of service design

Evaluation scale

H-5