Bachelor of Social Services’ Professional Development 2 (1cr)
Code: TH00CA34-3011
General information
- Enrollment
- 02.12.2024 - 31.01.2025
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.01.2025 - 31.12.2025
- Implementation is running.
- Number of ECTS credits allocated
- 1 cr
- Local portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Health and Well-being
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 46 - 55
- Degree programmes
- Degree Programme in Social Services
- Teachers
- Niina Vuoristo
- Laura Närvi
- Susanna Virta
- Course
- TH00CA34
Realization has 6 reservations. Total duration of reservations is 10 h 0 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Wed 05.02.2025 time 08:00 - 10:00 (2 h 0 min) |
Sosionomin ammatillinen kehittyminen 2 TH00CA34-3011 |
ICT_C3043
Oppimistila muunto
|
Wed 07.05.2025 time 08:00 - 10:00 (2 h 0 min) |
Sosionomin ammatillinen kehittyminen 2 TH00CA34-3011 |
|
Wed 28.05.2025 time 14:00 - 15:00 (1 h 0 min) |
Sosionomin ammatillinen kehittyminen 2 TH00CA34-3011 |
ICT_C2025
Kieliluokka
ICT_C2032 Oppimistila muunto ICT_B2043 Oppimistila / kuvallisen ilmaisun tila |
Wed 28.05.2025 time 15:00 - 16:00 (1 h 0 min) |
Sosionomin ammatillinen kehittyminen 2 TH00CA34-3011 |
ICT_C3043
Oppimistila muunto
|
Wed 17.09.2025 time 12:00 - 14:00 (2 h 0 min) |
Ryhmäytymisharjoituksia, Sosionomin ammatillinen kehittyminen 2 TH00CA34-3011 |
ICT_A1038b
Oppimistila
|
Wed 26.11.2025 time 10:00 - 12:00 (2 h 0 min) |
Lähiopetus, Sosionomin ammatillinen kehittyminen 2 TH00CA34-3011 |
ICT_A1038b
Oppimistila
|
Evaluation scale
Hyväksytty/Hylätty
Content scheduling
Ryhmätapaamiset ja tehtävät:
KEVÄT 2025 Sake-tapaamiset
5.2. klo 8.15-10.00: Harjoitteluun lähettäminen, ajankäytön hallinta -tehtävän ohjeistus, kaikki yhdessä /
7.5. klo 8.15-10: Harjoittelun väliohjaus, tuutorryhmissä / Zoom
28.5. klo 14.15 -16: harjoittelun purku klo 14.15-15 , klo 15-16 lukuvuoden päättäminen, syksyyn orientoituminen
HOPS-keskustelut: jokainen varaa omalta tuutorilta ajan tuutorin ilmoittamalla tavalla. Valmistaudu tapaamiseen tarkastelemalla omien opintojesi etenemistä, tekemällä ajankäytön hallinta -tehtävän ja palauttamalla se Itsiin sekä täyttämällä kehityskeskustelulomake Itsissä.
SYKSY 2025
17.9.2025 klo 12.15 -14.00 mediatehtävän ohjeistus, vaativan asiakastyön / lähijohtamisen harjoittelupaikan haku: jobiili ja ryhmäytyminen / opot
26.11.2025 klo 10.15 -12 kaikki yhdessä: mediatehtävä, portfolion ohjeistus, kevään 2026 opintojaksot
HOPS-keskustelut: jokainen varaa omalta tuutorilta ajan tuutorin ilmoittamalla tavalla. Valmistaudu tapaamiseen tarkastelemalla omien opintojesi etenemistä.
Objective
• you strengthen your identity as a social and education service professional, you develop your self-knowledge, thinking skills and self-reflection skills, and you identify your strengths, competences and development needs
• you take care of your well-being and that of your study community
• you are able to update your personal study plan
Content
• strengthening of your self-knowledge
• life management skills and well-being in studies
• updating your personal study plan and development discussions with your tutor teacher
Materials
Its-materiaalit
Teaching methods
keskusteleva oppiminen, opiskelun tukeminen
Exam schedules
Jakso ei sisällä tenttiä.
Pedagogic approaches and sustainable development
Opiskelijat osallistuvat aktiivisesti ryhmätapaamisiin, joiden tavoitteena on opiskelijaryhmän ryhmäyttäminen .
Ryhmätapaamisissa opiskelijoita informoidaan ajankohtaisista opiskeluun liittyvistä teemoista.
Henkilökohtaisissa keskusteluissa ohjataan opiskelijoita yksilöllisesti heidän sen hetkiset opiskeluihin liittyvät tarpeensa huomioiden.
Completion alternatives
Toteutuksella ei ole valinnaista suoritustapaa.
Student workload
Portfolion täydentäminen ja esittely (0,5 op)
Henkilökohtainen kehityskeskustelu ja ryhmätapaamiset (1 op)
Assessment criteria, approved/failed
Hyväksytty suoritus edellyttää:
- 100% länsäolo tapaamisissa (korvaava tehtävä)
- opintojakson tehtävien suorittaminen hyväksytysti
- HOPS-keskustelu oman opettaja tuutorin kanssa, kehityskeskustelutehtävien tekeminen.
Evaluation methods and criteria
Opiskelijalla on velvoite osallistua Sake-tapaamisiin ja työstää annetut tehtävät
*** Läsnäolovelvoite edistää yhteisöllisyyden kehittymistä ryhmässä, mikä tukee yksittäistä opiskelijaa hänen opiskelupolullaan. Se edistää opiskelijan yleisten työelämätaitojen kehittymistä (mm. tiimityötaidot, itsensä johtaminen, verkostoitumistaidot, palautteen antaminen ja vastaanottaminen). Se edistää myös sosionomin ammatissa tarvittavien taitojen kehittymistä, joita ei voida omaksua pelkästään itsenäisen opiskelun avulla vaan vuorovaikutuksessa (kuten ammatillinen vuorovaikutus, dialogisuus).***
Further information
henkilökohtainen viestintä sähköpostilla ja ryhmäviestit Itsin kautta