Communications Design and Development (5 cr)
Code: KU00BZ00-3003
General information
- Enrollment
- 02.12.2024 - 20.03.2025
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 20.03.2025 - 23.04.2025
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Arts Academy
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 25
- Degree programmes
- Degree Programme in Media Arts
Realization has 5 reservations. Total duration of reservations is 16 h 0 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Thu 20.03.2025 time 09:00 - 12:00 (3 h 0 min) |
Viestinnän suunnittelu ja kehittäminen KU00BZ00-3003 |
LEM_B155
Karuselli muunto
|
Wed 02.04.2025 time 09:00 - 12:00 (3 h 0 min) |
Viestinnän suunnittelu ja kehittäminen KU00BZ00-3003 |
LEM_B155
Karuselli muunto
|
Thu 10.04.2025 time 09:00 - 12:00 (3 h 0 min) |
Viestinnän suunnittelu ja kehittäminen KU00BZ00-3003 |
LEM_B155
Karuselli muunto
|
Wed 16.04.2025 time 12:00 - 16:00 (4 h 0 min) |
Viestinnän suunnittelu ja kehittäminen KU00BZ00-3003 |
LEM_B155
Karuselli muunto
|
Wed 23.04.2025 time 09:00 - 12:00 (3 h 0 min) |
Viestinnän suunnittelu ja kehittäminen KU00BZ00-3003 |
LEM_B156
Luuppi muunto
|
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Opintojaksolla valmistetaan tai päivitetään yksilön, yhteisön, yhtiön tai tapahtuman viestintäsuunnitelma.
Opintojakso alkaa 20.3. Tarkemmat tiedot ja aikataulutus Itslearning-alustalla.
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
- rakentaa yritykselle, yhteisölle, tapahtumalle, projektille tai hankkeelle viestintäsuunnitelman
- arvioida suunnitellun viestinnän onnistumista
- yhdistää viestinnän tavoitteet markkinointiviestinnän tavoitteisiin
- suunnitella ja toteuttaa viestintää suhteessa tavoitteisiin ja toimintaan
- ottaa huomioon kestävän kehityksen teemoja viestinnän suunnittelussa yritysvastuun näkökulmasta
Content
During the course, the student learns to plan how different communication means are used purposefully in communication. The course will prepare a communication plan or develop an existing plan.
Materials
Itslearning-alustan materiaalit.
Teaching methods
Luennot, keskustelut, harjoitukset pienryhmissä, yksilö- ja ryhmätehtävät, itsenäinen opiskelu, vertaisoppiminen ja -arviointi, itsearviointi.
Pedagogic approaches and sustainable development
Konstruktiivinen ote, eli tiedon rakentelu
Vertaisarvioinnit ja ryhmätyöskentely
Käänteinen luokkahuone (flipped class room) eli ongelmalähtöinen ja ratkaisukeskeinen oppiminen
Innovaatiopedagogiikka (INNOPEDA)
Completion alternatives
Neuvottele erikseen opettajan kanssa.
Student workload
Opintojaksolla tehdään yksi isompi harjoitustyö ja tämän lisäksi muita oppimistehtäviä.
Kaikki tehtävät ja aikataulut julkaistaan itslearning-alustalla.
Työn mitoitus: yksi opintopiste vastaa 27 h työskentelyä.
Yhteensä 135 h (5 op).
Evaluation methods and criteria
Opintojakson hyväksytty suorittaminen edellyttää kaikkien tehtävien palauttamista/tekemistä.
Opintojakso arvioidaan arvosanalla 1-5/hylätty.
Kaikki tehtävät arvioidaan jo numeraalisesti 1-5/hylätty tai hyv/hyl.
Arviointiin vaikuttavat:
a) tehtävänannonmukainen suoritustapa
b) perusteellisuus
c) edellytetyn lähdemateriaalin (suppea-laaja) käyttö
d) analyyttisyys
e) monipuolisuus
Failed (0)
Opiskelija ei ole suorittanut oppimistehtäviä hyväksytysti tai tehtävä/yksittäinen tehtävä puuttuu kokonaan. Opiskelija on osallistunut ryhmän työskentelyyn vain vähän tai ei ollenkaan.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Opiskelija on suorittanut kaikki oppimistehtävät, mutta saavuttanut oppimistavoitteet niukasti ja pintapuolisesti. Harjoitustehtävien vastaukset vastaavat tekoälyn tuottamaa tasoa, eikä omaa pohdintaa ja oivalluksia esitetä.
Assessment criteria, good (3-4)
Opiskelija on suorittanut kaikki oppimistehtävät ja saavuttanut oppimistavoitteet hyvin. Opiskelija on hankkinut ja hyödyntänyt ajankohtaista ja tarkoituksenmukaista tietoa tehtävissään.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija on suorittanut kaikki oppimistehtävät, saavuttanut oppimistavoitteet ja osoittanut laajaa perehtyneisyyttä jakson teemoihin. Opiskelija on hyödyntänyt ajankohtaista ja tarkoituksenmukaista tietoa monipuolisesti ja luovasti. Opiskelija on sitoutunut työskentelyyn ja omalta osaltaan edistänyt tavoitteiden saavuttamista.