Visualization and Storytelling (3 cr)
Code: KH00CV42-3002
General information
- Enrollment
- 01.12.2024 - 20.01.2025
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 20.01.2025 - 08.04.2025
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 3 cr
- Local portion
- 3 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Entrepreneurship and Sales
- Campus
- Salo IoT Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Business
- Teachers
- Janne Granfors
- Course
- KH00CV42
Realization has 2 reservations. Total duration of reservations is 6 h 0 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Tue 11.02.2025 time 13:00 - 16:00 (3 h 0 min) |
Visualisointi ja tarinankerronta KH00CV42-3002 |
SAL_1170_Phi
Phi
|
Tue 08.04.2025 time 13:00 - 16:00 (3 h 0 min) |
Visualisointi ja tarinankerronta KH00CV42-3002 |
SAL_1170_Phi
Phi
|
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Opiskelija ymmärtää visuaalisen ajattelun ja kommunikaation merkityksen yritysviestinnässä. Opiskelija oppii hyödyntämään tarinankerrontaa yrityksen markkinoinnissa. Kurssin teemoja ovat:
- visuaalisuuden merkitys ja tärkeimmät huomioon otettavat seikat
- visualisointi käytännössä (yrityksen markkinoinnin kontekstissa)
- tarinankerronnan teoria, tausta ja hyödyt yrityksen toiminnassa
- henkilöbrändäyksen näkökulma: tarinankerronta avuksi urapolulla?
Opetuskerrat: 11.2. ja 8.4. klo 13-16.
Objective
The student understands the importance of visual thinking and communication in corporate communications. The student learns to utilize storytelling in corporate marketing.
Content
- the importance of visuals and the most important things to consider
- visualization in practice (in the context of corporate marketing)
- storytelling theory, background and benefits in corporate operations
- personal branding perspective: storytelling to help on the career path?
Materials
Kurssin Itslearning-alustalla oleva materiaali sekä opiskelijan omatoimiseen tiedonhakuun perustuva materiaali.
Teaching methods
Luennot, itsenäinen tiedonhaku,vertaispalaute sekä yksilötyöt
Exam schedules
Kurssilla ei ole tenttiä.
Pedagogic approaches and sustainable development
Innovaatiopedagogiikka, jonka mukaan oppiminen perustuu kokeilulle, tiedon ja osaamisen jakamiselle sekä erilaisten näkökulmien yhdistämiselle.
Kurssilla ei jaeta tulosteita, vaan kannustetaan kestävän kehityksen mukaiseen opiskeluun. Opinnoissa ei myöskään erotella ihmisiä iän, sukupuolen, suuntautuneisuuden, elämänkatsomuksen, taustan tms. mukaan.
Completion alternatives
Normaali AHOT-prosessi: ota ensin yhteyttä opettajaan.
Student workload
Kurssin aikana opiskelija tekee kaksi laajempaa oppimistehtävää sekä antaa vertaispalautetta.
Kurssin työkuorma on n. 81 tuntia, josta lähiopetusta on 6 tuntia.
Evaluation methods and criteria
Osallistuminen lähiopetukseen, oppimistehtävät,
Failed (0)
Suomeksi
Opiskelija ei ole suorittanut oppimistehtäviä hyväksytysti tai tehtävä/yksittäinen tehtävä puuttuu kokonaan.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Opiskelija on suorittanut kaikki oppimistehtävät, mutta saavuttanut oppimistavoitteet niukasti ja pintapuolisesti.
Assessment criteria, good (3-4)
Opiskelija on suorittanut kaikki oppimistehtävät ja saavuttanut oppimistavoitteet hyvin. Opiskelija on hankkinut ja hyödyntänyt ajankohtaista ja tarkoituksenmukaista tietoa tehtävissään. Opiskelija on työskennellyt aktiivisesti.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija on suorittanut kaikki oppimistehtävät, saavuttanut oppimistavoitteet ja osoittanut laajaa perehtyneisyyttä opintojakson teemoihin. Opiskelija on hyödyntänyt ajankohtaista ja tarkoituksenmukaista tietoa monipuolisesti ja luovasti.
Further information
Itslearning ja sähköposti.