Skip to main content

Principles of Social Work with Adults (5 cr)

Code: TH00CA62-3007

General information


Enrollment
27.05.2025 - 01.09.2025
Registration for the implementation has begun.
Timing
01.08.2025 - 31.12.2025
The implementation has not yet started.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
4 cr
Virtual portion
1 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Health and Well-being
Teaching languages
Finnish
Seats
36 - 45
Degree programmes
Degree Programme in Social Services
Teachers
Katri Viippo
Tiina Laakso
Course
TH00CA62

Realization has 5 reservations. Total duration of reservations is 25 h 30 min.

Time Topic Location
Tue 02.09.2025 time 12:30 - 15:30
(3 h 0 min)
Aikuistyön lähtökohdat TH00CA62-3007
ei tilaa
Tue 09.09.2025 time 09:00 - 15:30
(6 h 30 min)
Aikuistyön lähtökohdat TH00CA62-3007
ei tilaa
Tue 16.09.2025 time 09:00 - 15:30
(6 h 30 min)
Aikuistyön lähtökohdat TH00CA62-3007
ei tilaa
Tue 23.09.2025 time 09:00 - 15:30
(6 h 30 min)
Aikuistyön lähtökohdat TH00CA62-3007
ei tilaa
Tue 30.09.2025 time 12:30 - 15:30
(3 h 0 min)
Aikuistyön lähtökohdat TH00CA62-3007
ei tilaa
Changes to reservations may be possible.

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Aikuistyön moduulin aloitus 2.9. klo 12.30-15.30
9.9. klo 9-15.30
16.9. klo 9-15.30
23.9. klo 9-15.30
30.9. klo 12.30-15.30

Tämä toteutus on tarkoitettu Loimaan sosionomi-erillishakuryhmälle ja toteutetaan päiväopetuksena Loimaalla.

Objective

· you are able to anticipate future trends of welfare services, analyse local welfare challenges and participate in the production and development of services
· you are able to analyse structures and processes that create inequality and disadvantage at regional, national and international levels
· you know how to apply theoretical work orientations in social work with adults

Content

´· work orientations in social work
· the definition and fields of social counselling and social work
· differences in health and well-being
· the challenges of organising welfare services

Teaching methods

Luokkaopetus, webinaari
Itsenäinen kirjallinen työskentely

Exam schedules

Täydentyy myöhemmin.

Pedagogic approaches and sustainable development

Kirjallisuusperusteinen yksilötyöskentely
Luento-opetus

Student workload

Täydentyy myöhemmin

Failed (0)

- et tunnista eri väestöryhmien hyvinvointi- ja terveyseroja ja niiden taustalla vaikuttavia tekijöitä
- et tunnista hyvinvointipalveluiden muutossuuntia etkä hyvinvoinnin haasteita
- epätasa-arvoa ja huono-osaisuutta tuottavat rakenteet ja prosessit eri tasoilla ja ihmisten arjessa jäävät hahmottumatta
- tunnistat heikosti teoreettisia työorientaatioita aikuistyössä

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

- tunnistat heikosti eri väestöryhmien hyvinvointi- ja terveyseroja ja niiden taustalla vaikuttavia tekijöitä
- tunnistat joitakin hyvinvointipalveluiden muutossuuntia ja hyvinvoinnin haasteita
- hahmotat joitakin epätasa-arvoa ja huono-osaisuutta tuottavia rakenteita ja prosesseja eri tasoilla ja ihmisten arjessa
- tiedät teoreettisia työorientaatioita aikuistyössä

Assessment criteria, good (3-4)

- tunnet keskeiset eri väestöryhmien hyvinvointi- ja terveyserot ja tärkeimmät niiden taustalla vaikuttavat tekijät
- osaat ennakoida hyvinvointipalveluiden muutossuuntia ja analysoida hyvinvoinnin haasteita
- osoitat ymmärtäväsi epätasa-arvoa ja huono-osaisuutta tuottavia rakenteita ja prosesseja eri tasoilla ja ihmisten arjessa
- tunnet erilaisia teoreettisia työorientaatioita aikuistyössä

Assessment criteria, excellent (5)

- osaat analysoida eri väestöryhmien hyvinvointi- ja terveyseroja ja niiden taustalla vaikuttavia tekijöitä
- osaat arvioida kriittisesti hyvinvointipalveluiden muutossuuntia ja analysoida hyvinvoinnin haasteita
- osaat analysoida epätasa-arvoa ja huono-osaisuutta tuottavia rakenteita ja prosesseja eri tasoilla ja ihmisten arjessa
- tunnet erilaisia teoreettisia työorientaatioita aikuistyössä ja osaat soveltaa niitä.

Qualifications

Students can start optional customer group-specific studies when they have completed at least 60 credits.

Go back to top of page