Skip to main content

Counselling Competencies (5 cr)

Code: TH00CX36-3002

General information


Enrollment
02.07.2025 - 17.09.2025
Registration for introductions has not started yet.
Timing
17.09.2025 - 12.11.2025
The implementation has not yet started.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
RDI portion
1 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Master School
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 30
Degree programmes
Master`s Degree Programme in Social Services and Health Care, Advanced Social Counselling
Teachers
Nasrin Jinia
Marjo Harju
Course
TH00CX36
No reservations found for realization TH00CX36-3002!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

17.9. klo 12.30 - 15 Opintojakson aloituskerta.Oppimistehtävä. Ohjausosaamisen orientaatioita. Moniammatillinen yhteistyö. Lähiopetus. Marjo Harju

18.9. klo 9 - 15.30 Sosiaaliohjauksen ja palveluohjauksen ammatilliset sisällöt. Asiakasprosessikuvaukset. Nasrin Jinia

9.10. klo 9 - 15 Opintojakson päätöseminaari: Asiantuntijahaastattelujen esitykset. Nasrin Jinia.

Objective

After completing the course, the student is able to:
knows the main contents of advanced counselling and service counselling and is able to independently apply his / her own counselling orientations and perspectives in professional work.

Content

Orientations of counselling skills
Professional content in advanced counselling and service counselling
Customer process analysis
Multi-professional collaboration
Service design and customer knowledge

Student workload

Asiantuntijahaastattelu ( parityö) 50 % arvosanasta
Yksilöessee 50 % arvosanasta

Evaluation methods and criteria

Asiantuntijahaastatteluraportti ja esitys
Yksilötehtävä

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Opiskelija tunnistaa osittain edellytyksiä ohjausosaamiselle ja tunnistaa joitakin ohjausosaamisen tasoja. Hän osaa omassa työssään kuulla asiakkaan kokemusta omasta hyvinvoinnistaan. Raportti on pääosin laadittu Turun AMK:n kirjoitusohjeiden mukaan. Tehtävässä pyritään yhdistämään teoriatietoa ja käytännön tietotaitoa

Assessment criteria, good (3-4)

Opiskelija tunnistaa monipuolisesti ohjausosaamisen eri tasoja ja osaa yhdistää niitä kriittisesti teoriatietoon ja käytännön tietotaitoon. Raportti hyödyntää asianmukaista lähdemateriaalia ja tehtävät on suoritettu hyvin.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osoittaa kiitettävää ohjausosaamisen reflektiota teoreettiseen tietoperustaan ja käytännön tietotaitoon nojaten. Raportti perustelee erityissosiaaliohjauksen syvällisesti ja uutta näkökulmaa kehittäen.

Go back to top of page