Dance teachers professional growth 4 (1 cr)
Code: KU00CJ84-3001
General information
- Enrollment
- 09.06.2025 - 30.09.2025
- Registration for the implementation has begun.
- Timing
- 01.09.2025 - 29.05.2026
- The implementation has not yet started.
- Number of ECTS credits allocated
- 1 cr
- Local portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Arts Academy
- Campus
- Linnankatu Arts Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 8 - 8
- Degree programmes
- Degree Programme in Performing Arts, Dance Teacher
- Teachers
- Katja Korpi
- Course
- KU00CJ84
Realization has 5 reservations. Total duration of reservations is 8 h 45 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Mon 01.09.2025 time 13:15 - 14:45 (1 h 30 min) |
Lukukauden yhteinen aloitus, Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 1 KU00CJ81-3004, Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 2 KU00CJ82-3003, Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 3 KU00CJ83-3002, Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 4 KU00CJ84-3001 |
LIN_Tanssi 1
Tanssi 1 harjoitussali (Linnankadun puoli)
|
Wed 10.09.2025 time 15:00 - 16:30 (1 h 30 min) |
HOPS / Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 4 KU00CJ84-3001 |
H312
|
Wed 17.09.2025 time 10:45 - 12:15 (1 h 30 min) |
HOPS / Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 4 KU00CJ84-3001 |
H312
|
Thu 25.09.2025 time 13:15 - 14:45 (1 h 30 min) |
Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 4 KU00CJ84-3001 |
H305
|
Thu 11.12.2025 time 13:15 - 16:00 (2 h 45 min) |
Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 4 KU00CJ84-3001 |
H305
|
Evaluation scale
Hyväksytty/Hylätty
Content scheduling
Ammatillisen kasvun tukeminen, osallistuminen sektorin (Taideakatemian) lukukauden avajaisiin ja yhteisiin tilaisuuksiin, HOPS-keskustelut.
Lähiopetuksen teemoina mm.
- henkilökohtaisen oppimissuunnitelman (HOPS) yhteenveto
- oman oppimisen arviointi ja jatkokehittäminen, omien vahvuuksien ja kehittämiskohteiden arviointi ja jatkokehittäminen, portfolion esittely
- PTANSS22 ryhmän jäähyväiset
Ajoitus: syksy 2025
Objective
The student can create a plan to complete the studies and prepare him/herself for situations in job-hunting.
Developing working life skills – towards working life
- The student can apply what he/she has learned in a work environment
- The student gives feedback through the student barometre questionnaire
ISP
- The student creates an employment and career plan
Content
Developing working life skills – towards working life
- training the use of innovative methods
- RDI/cooperatives/working life as a part of studies
- thesis as a part of studies and career planning
- entrepreneurship
- practical training
- working life skills
- cooperation with companies
ISP
- development discussion
- the graduation process
- opportunities for postgraduate studies
Teaching methods
Lähioppiminen, keskustelut, digioppiminen, portfoliotyöskentely, hops-keskustelut ja hopsin päivittäminen.
Pedagogic approaches and sustainable development
Lähiopetus, keskustelut, digioppiminen, tehtäväperustaisuus.
Student workload
27h opiskelijan työtä. Oppimistehtävät annetaan opintojaksolla.
Assessment criteria, approved/failed
Hyväksytty
Aktiivinen osallistuminen kontaktiopetukseen, motivoituneisuus ja tavoitteellisuus opiskelussa, annettujen tehtävien tekeminen vastuullisella asenteella määräajassa ja vaaditussa laajuudessa, aktiivinen osallistuminen ryhmäkeskusteluihin. Osallistuminen hops-keskusteluihin.
Hylätty
Tehtävät ovat jääneet tekemättä tai eivät vastaa tehtävänantoja. Poissaoloja lähiopetuksesta enemmän kuin 20%. Henkilökohtaiset hops-keskustelut käymättä.
Evaluation methods and criteria
Aktiivinen osallistuminen kontaktiopetukseen, motivoituneisuus ja tavoitteellisuus opiskelussa, annettujen tehtävien tekeminen vastuullisella asenteella määräajassa ja vaaditussa laajuudessa, aktiivinen osallistuminen ryhmäkeskusteluihin. Portfolio ja portfolion esittely. Osallistuminen hops-keskusteluihin.