Skip to main content

Dance teachers professional growth 4 (1 cr)

Code: KU00CJ84-3001

General information


Enrollment
09.06.2025 - 30.09.2025
Registration for the implementation has begun.
Timing
01.09.2025 - 29.05.2026
The implementation has not yet started.
Number of ECTS credits allocated
1 cr
Local portion
1 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Arts Academy
Campus
Linnankatu Arts Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
8 - 8
Degree programmes
Degree Programme in Performing Arts, Dance Teacher
Teachers
Katja Korpi
Course
KU00CJ84

Realization has 5 reservations. Total duration of reservations is 8 h 45 min.

Time Topic Location
Mon 01.09.2025 time 13:15 - 14:45
(1 h 30 min)
Lukukauden yhteinen aloitus, Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 1 KU00CJ81-3004, Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 2 KU00CJ82-3003, Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 3 KU00CJ83-3002, Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 4 KU00CJ84-3001
LIN_Tanssi 1 Tanssi 1 harjoitussali (Linnankadun puoli)
Wed 10.09.2025 time 15:00 - 16:30
(1 h 30 min)
HOPS / Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 4 KU00CJ84-3001
H312
Wed 17.09.2025 time 10:45 - 12:15
(1 h 30 min)
HOPS / Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 4 KU00CJ84-3001
H312
Thu 25.09.2025 time 13:15 - 14:45
(1 h 30 min)
Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 4 KU00CJ84-3001
H305
Thu 11.12.2025 time 13:15 - 16:00
(2 h 45 min)
Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 4 KU00CJ84-3001
H305
Changes to reservations may be possible.

Evaluation scale

Hyväksytty/Hylätty

Content scheduling

Ammatillisen kasvun tukeminen, osallistuminen sektorin (Taideakatemian) lukukauden avajaisiin ja yhteisiin tilaisuuksiin, HOPS-keskustelut.

Lähiopetuksen teemoina mm.
- henkilökohtaisen oppimissuunnitelman (HOPS) yhteenveto
- oman oppimisen arviointi ja jatkokehittäminen, omien vahvuuksien ja kehittämiskohteiden arviointi ja jatkokehittäminen, portfolion esittely
- PTANSS22 ryhmän jäähyväiset

Ajoitus: syksy 2025

Objective

The student can create a plan to complete the studies and prepare him/herself for situations in job-hunting.
Developing working life skills – towards working life
- The student can apply what he/she has learned in a work environment

- The student gives feedback through the student barometre questionnaire

ISP
- The student creates an employment and career plan

Content

Developing working life skills – towards working life
- training the use of innovative methods

- RDI/cooperatives/working life as a part of studies

- thesis as a part of studies and career planning

- entrepreneurship
- practical training
- working life skills

- cooperation with companies
ISP
- development discussion

- the graduation process

- opportunities for postgraduate studies

Teaching methods

Lähioppiminen, keskustelut, digioppiminen, portfoliotyöskentely, hops-keskustelut ja hopsin päivittäminen.

Pedagogic approaches and sustainable development

Lähiopetus, keskustelut, digioppiminen, tehtäväperustaisuus.

Student workload

27h opiskelijan työtä. Oppimistehtävät annetaan opintojaksolla.

Assessment criteria, approved/failed

Hyväksytty
Aktiivinen osallistuminen kontaktiopetukseen, motivoituneisuus ja tavoitteellisuus opiskelussa, annettujen tehtävien tekeminen vastuullisella asenteella määräajassa ja vaaditussa laajuudessa, aktiivinen osallistuminen ryhmäkeskusteluihin. Osallistuminen hops-keskusteluihin.

Hylätty
Tehtävät ovat jääneet tekemättä tai eivät vastaa tehtävänantoja. Poissaoloja lähiopetuksesta enemmän kuin 20%. Henkilökohtaiset hops-keskustelut käymättä.

Evaluation methods and criteria

Aktiivinen osallistuminen kontaktiopetukseen, motivoituneisuus ja tavoitteellisuus opiskelussa, annettujen tehtävien tekeminen vastuullisella asenteella määräajassa ja vaaditussa laajuudessa, aktiivinen osallistuminen ryhmäkeskusteluihin. Portfolio ja portfolion esittely. Osallistuminen hops-keskusteluihin.

Go back to top of page