Skip to main content

Advanced Professional Studies Training (15 cr)

Code: 7011098-3025

General information


Enrollment
23.03.2022 - 30.11.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.04.2022 - 29.12.2022
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
15 cr
Local portion
15 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Health and Well-being
Campus
Location-independent
Teaching languages
Finnish
Seats
10 - 30
Degree programmes
Degree Programme in Social Services
Teachers
Anne Merta
Tiina Laakso
Marjo Vähäkangas
Course
7011098
No reservations found for realization 7011098-3025!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Opiskelijat suorittavat harjoittelunsa yksilöllisen aikataulunsa mukaisesti vuoden 2022 aikana . Edeltävyysehto sv harjoittelulle on muiden yksilöharjoittelujen hyväksytty suorittaminen sekä valinnaisen ammattiopinnotn ensimmäisen moduulin suorittaminen. Paras ajankohta aikuistyön syventävälle harjoittelulle on II moduulin rinnalla tai sen jälkeisenä lukukautena.
Harjoittelun aloitus 27.4.2022 jälkeen.


- Opiskelija hyväksyttää harjoittelupaikan ja harjoittelun ajankohdan harjoittelua ohjaavalla opettajalla viimeistään kuukautta ennen suunniteltua harjoittelun alkua.
- Harjoittelusuunnitelma palautetaan Itsiin kuukautta ennen harjoittelun suunniteltua aloitusta.

- Kevätlukukaudella harjoittelun suorittavilla on yhteinen harjoitteluun lähettäminen 27.4.2022 klo 16.00-18.00 (linkki https://turkuamk.zoom.us/j/912779774 4) . Infoon osallistuminen on pakollista.

- Ns. koronalomake on palautettava allekirjoitettuna ennen oman harjoittelun aloittamista Itsiin.

- Harjoittelujen purkukeskustelut sovitaan yksilökeskusteluina, kun harjoitteluajankohdat ovat selvillä.
- Jaksolle on määritelty oppimistehtäviä, jotka palautetaan opettajan antaman ohjeistuksen mukaan

- Yksityiskohtaiset harjoitteluohjeet ja tehtävät löytyvät Messistä.- Syventävän harjoittelun ohje

Objective

Objectives
Student has adopted the values and the principles of professional ethics in the social field and acts accordingly.
Student is able to create professional interaction and collaboration encouraging
the client’s participation.
Student understands the client’s needs. He/she knows how to support the utilization and enforcement of strengths
in the different phases and life situations of the individual’s growth and development. Student masters
the service guidance and preventive work methods. Student is able to apply and evaluate
different theoretical work orientations and work methods in the client work.
Student is able to evaluate and describe the different phases of the client process and develop his/her work based on that.
Student is able to act as a social expert in multiprofessional working groups and networks.

Content

Content
-training in work environments of the social, health, education etc. fields in public and private sectors, associations, projects or projects
- learning tasks relating to training

Teaching methods

Harjoittelu on tavoitteellista ja ohjattua. Opiskelijalla on henkilökohtainen työpaikan nimeämä harjoittelunohjaaja, jonka kanssa hän tarkentaa itse asettamiaan oppimistavoitteita sekä käy säännöllisiä ohjauskeskusteluja. Harjoitteluun kuuluu oppimistehtäviä ja opiskelija keskustelee niistä ohjaajansa kanssa. Ohjaava opettaja käy opiskelijan ja ohjaajan kanssa arviointikeskustelun, jossa tarkastellaan asetettujen tavoitteiden toteutumista, harjoittelutehtäviä sekä opiskelijan toimintaa harjoittelussa. Opiskelija palauttaa harjoittelun päätyttyä jaksoon liittyvät tehtävät ja muut dokumentit optima-kansioon saaden niistä arvioinnin ja sanallisen palautteen ohjaavalta opettajalta. Harjoittelussa hyödynnetään vertaisohjausta.

Student workload

Harjoittelun ja siihen liittyvien tehtävien suorittaminen hyväksytysti

Further information

Muut yksilöharjoittelut tulee olla suoritettuna ennen sv harjoittelun aloittamista.

Go back to top of page