Skip to main content

Methods of Pedagogy (5 cr)

Code: 7081175-3002

General information


Enrollment
25.02.2019 - 20.08.2019
Registration for the implementation has ended.
Timing
05.11.2019 - 10.12.2019
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
3 cr
Virtual portion
2 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Health and Well-being
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
10 - 25
Degree programmes
Degree Programme in Social Services
Teachers
Johanna Gadd
Hanna Siren
Course
7081175
No reservations found for realization 7081175-3002!

Evaluation scale

Hyväksytty/Hylätty

Content scheduling

5.11.2019:
klo 9:00 - 10:00 Jakson aloitus ja sisältö, ryhmien jako (Johanna Gadd)
klo 10.00-15.30 Osallisuus ja kokopäiväpedagogiikka ja Liikkumisen mahdollisuudet (JG)
12.11.2019
klo 9:00-12.00 Kielen rikas maailma ja kirjallisuus -ennakkotehtävän purku (HS)
klo 12.00-13.00 lounas
klo 13.00-15.30 Toiminnallinen matematiikka -luento ja harjoitteet (HS)
19.11.2019
klo 9:00 - 15:30 Taiteellinen kokeminen ja ilmaisu: Kuvallinen ilmaisu (Helena Malmivirta)
26.11.2019
klo 9:00-15.30 Musiikillinen ilmaisu, Kasvan liikun ja kehityn ja Draama/Kielelliset harjoitteet - Opiskelijat ohjaavat toimintaa työpareina. (HS, JG)
3.12.2019 Retkipäivä
klo 9.00-15:00 Tutkin ja toimin ympäristössäni (HS, JG)
10.12.2019
klo 9-11.00 Mediakasvatus (Juha Kontturi)
klo 12 - 15:30 Sosionomin käsikirja varhaiskasvatukseen, Messut (HS, JG)
Opiskelija on koonnut itselleen tulevaisuutta varten omatekoisen käsikirjan varhaiskasvatukseen.

Objective

Opiskelija tuntee ja osaa soveltaa varhaiskasvatuksessa käytettäviä keskeisimpiä työ- ja toimintatapoja

Content

leikkiminen liikkuminen taiteellinen kokeminen ja ilmaiseminen tutkiva oppiminen

Pedagogic approaches and sustainable development

Innovaatiopedagogiikka

Student workload

Opintojaksoon liittyvät oppimistehtävät ja oman sosionomin käsikirja varhaiskasvatukseen -kansion esittely messuilla
Lähiopetuksessa 100% läsnäolovelvollisuus, korvaavat tehtävät poissaoloista.

Evaluation methods and criteria

Opiskelija suorittaa jakson annetut oppimistehtävät. Opiskelija kokoaa sosionomin käsikirjan varhaiskasvatukseen ja esittelee sen ryhmälle. Opiskelija suunnittelee, toteuttaa ja arvioi toimintatuokion työparin kanssa. Opiskelija osallistuu retkipäivään ja messuihin. Läsnäolovelvollisuus 100%.
Korvaustehtävänä opiskelija suunnittelee ja toteuttaa poissaolopäivän opetuksen aihepiiriin/aihepiireihin liittyvän toiminnanlapsiryhmän kanssa ja videoi sen ja toimittaa suunnitelman sekä tallenteen vastuuopettajalle.
Opiskelija saa jaksolta hyväksytyn suoritusmerkinnän, kun kaikki oppimistehtävät on hyväksytysti suoritettu ja opiskelija on osallistunut lähiopetukseen 100%.

Go back to top of page